خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«حقوق یک ماهم هک شد ولی نتوانستم کاری کنم»

سارا زن جوانی است که یک هکر بخش زیادی از حقوق یک ماه او را در حساب بانک تجارت برمی‌دارد و پیگیری‌ها در بانک مذکور به نتیجه‌ای نمی‌رسد  و حتی در بخش شکایات بانک هم پیامی می‌گذارد ولی پیغام می‌آید که این مورد قابل بررسی نیست و مبلغ یک میلیون از پول خود را از دست می‌دهد. سارا طاهری از این ماجرا به انصاف نیوز گفت: «در یکی از جمعه‌های دو سه ماه پیش ساعت سه بعد از ظهر ناگهان دیدم اس ام اس برداشت یک میلیون تومانی از حسابم رسید، با پشتیبانی بانک تجارت تماس گرفتم و توضیح دادم که بدون اطلاع از حسابم پول کم شده است و آنها هم این موضوع را تایید کردند و گفتند فردی به صورت اینترنتی از حسابم پول برداشته، پشتیبانی گفت باید به بانک بروم تا به من یک نامه بدهند و آن را برای شکایت به دادسرا ببرم و بعد به پلیس فتا ارجاع داده شود.»

این خانم جوان ادامه داد: «فردای آن روز من به بانک تجارت در شعبه‌ی سعدی شمالی رفتم تا طبق راهنمایی پشتیبانی موضوع را پیگیری کنم، رییس بانک متوجه شد هکری در سنندج با حساب‌های دیگر هم همین کار را می‌کند و به شعبه بانک سنندج  تماس گرفت و گفت این حساب را یا ببندید و یا زیر نظر قرار دهید.

با همه‌ی این اتفاقات پول من را ندادند. رییس بانک نامه‌ای به من نداد و گفتم طبق صحبت پشتیبانی بانک، شما باید نامه‌ای برای پیگیری موضوع به من بدهید ولی رییس بانک گفت:« خدا را شکر کن مبلغ زیادی نبوده و آنجا هم بروی دو بار باید تمبر هشتاد هزارتومانی باطل کنی و آنقدر باید برو و بیا داشته باشی و هزینه کنی که به اندازه‌ی همین پول از دست رفته‌ی خودت می‌شود و آخر هم می‌گویند بی‌دقتی از خودت بوده است و کاری از پیش نمی‌رود.»

طاهری گفت: «همه‌ی اینها در صورتی است که شخص مجرم را پیدا کرده بودند و حتی به شماره موبایل صاحب حساب هم تماس گرفتند ولی کسی پاسخ نداد، شاید صاحب حساب این کار را نمی‌کرده و شخص دیگر انجام می‌داده ولی خیلی راحت برای آنها قابل پیگیری بود. موضوع جالب این است که برداشت‌ها از حساب من شروع شده بود و خود بانک گفت دقیقا از جمعه ساعت 3 ظهر برداشت‌ها شروع شده است و همینطور ادامه دارد.

وقتی دیدم دستم به جایی بند نیست تا بخش زیادی از حقوق یک ماهم را پس بگیرم در بخش شکایات مردمی بانک تجارت رفتم و یک بار دیگر ماجرا را کامل توضیح دادم ولی بعد از سه روز پیام آمد شکایت شما قابل پیگیری نیست، پول من را برداشتند و همان لحظه خیلی راحت می‌توانستد پول را به حساب خودم برگردانند چون پول برای من بود و هیچ شبهه‌ای به آن وارد نیست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شما الان هم دیر نیست. باید پرینت حساب بگیری (اون تراکنش سرقت باید مشخص باشه تو پرینت) و بری دادسرا شکایت کنی. اون عریضه نویس‌ها ممکنه بپرسن که چرا تو این مدت نیومدی که باید همین ماجرا رو تعریف کنی
    بازپرس و افسر فتا هم ممکنه همین رو باز بپرسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا