خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آه ای فرشتگان | رضا کیانیان

رضا کیانیان طی یادداشتی نوشت:

  • rمهسا امینی هم رفت…
    آه ای فرشتگان مغضوب!
    رفتن به استادیوم برایتان ممنوع است. دوچرخه سواری و موتور سواری ممنوع است. خروج از کشور بدون اجازه مَردتان ممنوع است. تار موهایتان ممنوع است. آرایش تان ممنوع است. لباس انتخابی ممنوع است. زیبایی ممنوع است. صدایتان ممنوع است ، و شاید بهتر بود کلا زن را ممنوع می کردند.
    حالا می خواهم از وزارت کشور خواهش کنم توضیح دهد؟
    _آیا گشت ارشاد، از آغاز تا کنون چقدر هزینه روی دست دولت ها گذاشته است؟
    و آمار با حجاب کردن خانم ها ، با این خرج هنگفت چند نفر بوده است؟

    اجباری کردن حجاب با پیشنهاد اعتدالیون شروع شد. با اصلاح طلبان سازمان داده شد و با اصولگرایان، سفت و سخت ادامه یافت. جالب است که اصلاح طلبان و اعتدالیون به اشتباه خود معترفند. منتقد تند روی هاشان هستند. اما اصول گرایان تند رو با سر سختی این راه اشتباه را ادامه می دهند ، و هر آسیبی از گشت ارشاد به مردم میرسد را به گردن اعتدالیون و اصلاح طلبان می اندازند.!

    نهایت این که هیچ جریانی مسئولیت کامل این گشت را به عهده نمی گیرد.

    این روز ها در خیابان ها پر شده از خانم هایی که حجاب ندارند. وضعیت حجاب در شهر ها ، نشان دهنده ی شکست تمهیدات پر خرج گشت ارشاد است. اصول گرایان دو آتشه خیلی ساده انگارانه ، چرایی این وضعیت را به گردن یک نفر در آن سوی مرز ها می اندازند. مثل این که زنان و دختران ایران از خود هیچ شعوری ندارند و منتظرند کسی از خارج به آن ها خط بدهد! خب شما که نزدیک ترید و تریبون های بیشتر و قوی تری دارید . باور کنید با این ادعا به شکست خود اعتراف می کنید؟چرا هر اشتباهی می کنید ، همیشه تقصیر دیگران است.
    تا به حال چند ویدیو از بد رفتاری گشت ارشاد با دختران و مادران این سرزمین منتشر شده؟ چه داستان هایی از بد رفتاری منجیان امر به معروف در دهان ها می چرخد؟ چه روایت هایی از بد رفتاری هایی که درون ساختمان وزرا نسبت به دختران و مادران این سرزمین دهان به دهان نقل می شود؟ تا امروز که به مُردن یک دختر بی گناه انجامید و داغدار شدن ایل و تباری در شهری دیگر.
    آیا هنوز هم روی این نوع امر به معروف و نهی از منکر پافشاری می کنید؟ هنوز هم اصرار دارید ، بخشی از مردم را در برابر بخش دیگری از مردم قرار دهید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا