خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آب پاکی که سردار روی دست همه ریخت …

پس از انتشار بیانیه ی سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کشیدن خط بطلان بر شایعات ورود به عرصه سیاست، سایت جماران یادداشت یکی از مخاطبان خود را منتشر کرده که در پی می آید:

جا دارد از بیانیه اخیر سردار سلیمانی فرمانده محترم و محبوب نیروی قدس سپاه تشکر کنیم که شفاف سازی نمودند و با اعلان اینکه تا آخر عمر «سرباز» خواهد ماند، آب پاکی را روی دست همه کسانی ریختند که در این سالهای اوج شهرت، خیال بالا رفتن از نردبان محبوبیت ایشان را در سر می پروراندند.

همانگونه که در بیانیه ذکر شده، این حرکت اقدامی مثبت برای جلوگیری از تفرقه افکنی های خارجی و داخلی بود.

نکته دیگر آنکه اقدام سردار سلیمانی، یک درس عملی در اجرای توصیه اکید پیر جماران مبنی بر عدم دخالت نظامیان در سیاست است که انصافا عبرت آموز است.

خدا را شاکریم که سردار سلیمانی این سرباز وفادار امام که هنوز وقتی از آن مرد بزرگ سخن می گوید اشک از چشمانش جاری می شود، از چنین شخصیت خودساخته ای برخوردار است که محبوبیت او را جوّ زده و اسیر خویش نمی سازد و می داند که سنگر خدمت و مسئولیت برای او در چه عرصه ای اولویت دارد و راه اصلی را به جاده ی خاکی دعواهای سیاسی و باندی ترجیح می دهد.

خداوند وجود ایشان را برای اسلام و مسلمانان جهان خصوصا منطقه، حفظ کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ……[نکته دیگر آنکه اقدام سردار سلیمانی، یک درس عملی در اجرای توصیه اکید پیر جماران مبنی بر عدم دخالت نظامیان در سیاست است که انصافا عبرت آموز است….
    درود برشما ، واقعا چرا این گفته بسیار مهم امام (ره) را اکثرا نادیده میگیرند !!؟؟

    1. ايراني جان، ناديده نميگيرند و بلکه مي بينند، منتها با عينکي که مختص خودشان است! معني اين نظر امام بدون نياز به هيچ تفسيري، به روشني روز است، اما اينان ميگويند مردم نمي فهمند، و تفسيري به راي براي آن ارائه ميدهند که نتيجه اش همين است که مي بيني!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا