خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهاجرانی به کیمیایی: هنگام گلايه و قهر نيست

عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت خاتمی در توییتی به انصراف مسعود کیمیایی کارگردان برجسته‌ی ایرانی از جشنواره فجر به دلیل اتفاقات اخیر انتقاد کرد و گفت که از نظر او الان «هنگام گلایه و قهر نیست».

به گزارش انصاف نیوز، آقای مهاجرانی نوشت: «وقتى گوشه‌ی خانه آتش مى‌گيرد، اهل خانه با دقت و سرعت و خردمندى سعى مى‌كنند آتش خاموش شود. وطن خانه‌ی بزرگ ايرانيان است. كشور در شكوه سربلندى و عزت با دو نشانه، تشييع ملى سليمانى و عين الاسد، استوار ايستاده است. هنگام گلايه و قهر نيست، دوست عزيز هنرمند و آفريننده رئيس مسعود كيميايى!»

خبر انصراف کیمیایی

ایرنا، صبح دوشنبه گزارش داد: مسعود کیمیایی سینماگر نام‌آشنا و کارگردان فیلم «خون شد» از حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با این فیلم انصراف داد. او با انتشار پیام تصویری در فضای مجازی گفت:

من امسال فیلمی ساختم به نام خون شد که در جشنواره فجر هست. من هیچ وقت اهل جشنواره نبودم و سمت و سویم همیشه مردم هستند و نگاه می‌کنم و می‌بینیم که مردم روزگار سختی را می‌گذرانند و روزی نیست که خبرهای بد نشنویم. دلم نمی‌خواهد فیلمم در جشنواره فجر نشان داده بشود به دلیل تسلیتی که به این همه آدم دارم. مردمی که مسافر بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنازم سعه صدر حضرت مهاجرانی را ، چیزی نشده ، فقط گوشه ای از خانه آتش گرفته ، و لابد هم گوشه باغ بزرگ خانه !

  2. اقای مهاجرانی …حالا که مسئولین واقعی(انانیکه دربی اطلاعی نگاه داشته شدند)عرضه وجنم قهروگلایه ندارند…حداقل دیگران (مانندهمیشه)این هزینه هارا به عهده بگیرند….این حق راهم ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. آقای عطاء الله چی تو سرشه!! دخالت نکن تو که داری اونطرف آب صفا می کنی پس بیخودی حرف نزن

  4. هست خوب هم هست، 41 ساله در عمل و رفتار و تافته جدابافته بودن با مردم قهر بلکه دشمنید و فقر و نداری اونها کنار سفره رنگین شما برپاست و کاری بجز بعنوان شعار و وعده و حرف و ادعای دم انتخابات ندارید . الان هم وقت قهر مردم با شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا