خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشکلات جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

مشکلات جایگاه خبرنگاران موضوعی است که محمود رئیسی در صبح ساحل به آن پرداخته‌است. او نوشت: «بی احترامی به جایگاه خبرنگاران و عکاسان ورزشی در سالن فجر و ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به اوج خورش رسیده است و انکار این موضوع به هیچ یک از مسوولان امر بر نمی خورد.»

به گزارش صبح ساحل، اگر بخواهیم به آخرین بی احترامی به جایگاه خبرنگاران اشاره کنیم برمی‌گردد به عصر سه شنبه هشتم آبان ماه که برای تهیه گزارش بازی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به سالن فجر بندرعباس رفته بودیم.

مثل همیشه به جایگاهی که مثلا به نام جایگاه خبرنگاران و عکاسان ورزشی است رفتم اما حتی یک صندلی خالی هم نبود که بنده یا سایر همکارانم برای تهیه گزارش روی صندلی بنشینیم. سه خانم که جز عوامل برگزاری بازی بودند در جایگاه خبرنگاران نشسته بودند و در جایگاه ویژه هم جا برای سوزن انداختن نبود و از معاون ورزشی گرفته تا جوانانی که اصلا برای ما شناخته شده نبودند در این جایگاه نشسته بودند و ادب هم حکم می کرد که نباید به این جایگاه برویم و برای خودمان حداقل یک صندلی مطالبه کنیم.

این موضوع برای اولین بار برای خبرنگاران و عکاسان ورزشی در سالن فجر اتفاق نیفتاده است و در موقع برگزاری مسابقات فوتسال لیگ برتر هم شاهد این بی احترامی به خبرنگاران و عکاسان ورزشی هستیم و تاکنون هم به کسی بر نخورده است. شاید باور نکنید وقتی یک خبرنگار پیشکسوت به جایگاه می آید و در به در دنبال یک صندلی برای خودش می گردد از خجالت آب می شویم.

مشکلات جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
مشکلات جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

انتظاری از مسوولان تیم های نداریم که حداقل پذیرایی که از مسوولان خود در جایگاه ویژه می کنند از خبرنگاران و عکاسان ورزشی هم بکنند ولی این حق را برای خودمان قائل هستیم که یک صندلی برایمان فراهم شود که برای تیم خودشان گزارش تهیه کنیم. این گوشه ای از مشکلات خبرنگاران و عکاسان ورزشی در سالن فجر بندرعباس است اما مشکلات جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مراتب بیشتر است.

اولا که جایگاه خاصی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشده است و خود خبرنگاران جایگاه وسط روی به زمین را به خودشان در نظر گرفته اند. این جایگاه یکی دو بازی است که از نظر نظافت بهتر شده است اما شلوغی آن اجازه نمی دهد که خبرنگاران با تمرکز بهتر گزارش خود را تهیه کنند.

بهتر است که یک جایگاه مناسب برای خبرنگاران در ورزشگاه خلیج فارس دیده شود تا خبرنگاران بتوانند با تمرکز بیشتر خبر خود را تهیه کنند. امید است این حداقل حق را از خبرنگاران ورزشی در سالن فجر و ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از خبرنگاران گرفته نشود و با در نظر گرفتن یک جایگاه مناسب به خبرنگارانی که به سالن فجر یا ورزشگاه خلیج فارس می آیند احترام گذاشته شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا