خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رائفی‌پور دست به فوتوشاپ شد: دیدار سوروس و پاشینیان!

علی اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا با انتشار تصویری فوتوشاپی مدعی شد که پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با جورج سوروس دیدار کرده است!.

به گزارش انصاف نیوز، اصولگرایان سال‌ها پیش هم مدعی دیدار سیدمحمد خاتمی با جورج سوروس بودند و علی رغم تکذیب آن، هر از گاهی ادعای بدون سند خود را تکرار می‌کنند.

حالا رائفی‌پور که حامی جمهوری آذربایجان در جنگ قره‌باغ است، برای تخریب ارمنستان چنین عکس فوتوشاپی را منتشر کرده و در توییتر نوشته است:

«پیش‌تر در سخنرانی‌ها عرض کرده بودم پاشینیان غربگرا را بر سرکار آوردند تا آن بخش از تغییرات معادلات قفقاز را که نیاز به اراده ارمنستان داشت را از درون حل کند. و متاسفانه همانی شد که نباید می‌شد. با روی کار آمدن دولت ضد روسی و‌ غربگرای پاشینیان ، روس ها نیز بدشان نمی آمد مردم ارمنستان بابت رای به غربگراها اندکی تنبیه شوند. علیف و پاشینیان هردو مهره صهیونیست ها و دو لبه یک قیچی هستند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. از کجا معلومه عکسی که رائفی پور منتشر کرده اصلی نیست؟شاید عکس شما فتوشاپی باشه؟مگه سند داره؟

      5
      13
  1. از کجا میدانید استاد رائفی این کار را کرده و آیا مطمعن هستید که هیچوقت پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با جورج سوروس دیدار نکرده است؟!.، وقتی با خیلی از ایرانیان دیدار داشته، در فضای مجازی خیلی از تصاویر دستکاری شده است، که شاید خود شما هم استفاده کرده باشید یا استفاده خواهید کرد، یعنی سر دبیرتان نشسته و این کار را کرده و…… و آیا از استاد رائفی پور اینچنین انتظاری دارید، معلوم است، انصاف ندارید و اگر داشتید، میترسیدید و از این نام استفاده نمی کردید، و……

    8
    22
    1. اگر فتوشاپ تابع قانون بود این اگر های شما الان در دادگاه برای مجازات در حال پاسخ دادن بودند نه گفته شما نه ایشان هیچکدام بار معرفتی و درستی ندارد . جورج سوروس با خاتمی دیدار داشته را شما ها فوتوشاپ کردید و رواج دادید . نه سندی کیهان آورد نه سعید قاسمی ریشش را تراشید . بهتره جواب سوال را با سوال ندهیم واقعیت چیز دیگریست که هر کس رایت و فوتوشاپی کرد بستگی داره که در گروه یاران باشه یا غیرخودی . دادگاهی هم تایید نکرده خاتمی با جورج سوروس دیدار داشته همان دادگاهی که بیشتر مایل به خودیهاست .اینقدر محکم کیهان تکرار مکررات میکنه که معلومه از اساس دروغه و مبایته هست .

  2. یه موضوع پیدا کنید رائفی پور خودش رو نخود آش نکنه در همه زمینه ها اظهار نظر میکنه به احمقانه ترین وجه ممکن و کاملا خاله زنکی

    11
    3
  3. یاشاسین رائفی پور و یاشاسین قره باغ و یاشاسین آذربایجان
    استاد رائفی پور یک تورک اصیل و با فرهنگ است

    5
    17
  4. استاد رائفی پور پیش بینی کرده بود که بخاطر صحبتهایی که درمورد بانکها و کارهای خلاف قانون بانکها کرده بود اقدامات و خبرهای جعلی تخریبی بر علیه ایشان شدت میگیره. همچنین بعلت نزدیک شدن به انتخابات یکسری رسانه های وابسته ایشان را تخریب خواهند کرد.چون درمورد مجلس و نمایندگان هم سخنرانی انتقادی شدیدی کرده بود‌. ضمنا انصاف نیوز عزیز شما سالهاست در تمام خبرهای خود راجع به استاد رائفی پور ایشان را سخنران اصولگرا معرفی میکنید درحالی که ایشان بارها از اصولگراها انتقادات شدیدی کردند و همچنین بارها فریاد زده اند که نه اصولگرا هستند و نه اصلاح طلب و حالشان از هردوی اینها بهم میخورد. لطفا کمی انصاف داشته باشید‌. بعید میدونم نظر بنده رو‌ روی سایت بگذارید ولی خودتون که میبینید کافیه

    6
    12
  5. سلام‌چه‌کسی‌مدعیست‌ملاقات‌و
    صحبت‌‌با‌فرد‌بد‌یاخوب‌‌توافق‌با‌افکار‌
    طرف‌است‌اینها‌ناراحتند‌چرا‌خاک
    اسلام‌قره‌باغ‌آزاد‌شده

    1
    5
  6. عده‌ای بخاطر ضربات کوبنده و سریع آذربایجان دچار تنش مغزی شده و هذیان می‌گویند

    4
    7
  7. همین که سایتی مثل به اصطلاح انصاف نیوز رائفی پور را نشونه گرفته برای من کافیه که به حقانیت این شخص پی ببرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا