خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شمخانی: شرارت در آبراههای بین المللی بدون پاسخ نمی ماند

«علی شمخانی»، دبیر شورایعالی امنیت ملی گفت: شرارت در ابراههای بین المللی که با هدف ناامن سازی رفت و امد شناورهای تجاری انجام می شود بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: راهزنی دریایی و شرارت در ابراههای بین المللی که با هدف ناامن سازی رفت و امد شناورهای تجاری انجام می شود بدون پاسخ نخواهد ماند

دریابان علی شمخانی با اشاره به حمله موشکی بامداد جمعه به نفت کش ایرانی دردریای سرخ اظهار داشت: کمیته ویژه بررسی موضوع حمله به شناور سابیتی که در نزدیکی سواحل عربستان سعودی در دریای سرخ هدف دو موشک قرار گرفت تشکیل شده و گزارش آن به زودی برای اخذ تصمیم به مراجع مسئول ارایه می شود.

شمخانی گفت: با بررسی تصاویر ویدیویی موجود و شواهد اطلاعاتی جمع اوری شده، سرنخهای اصلی این ماجراجویی خطرناک بدست امده است.

وی به اقدامات تخریبی دیگری که طی ماههای گذشته بر علیه نفت کشهای ایرانی هپینس و هلم در دریای سرخ صورت پذیرفته اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: ناامن سازی ابراه های بین المللی، مخاطرات نگران کننده ای را برای اقتصاد جهانی بدنبال خواهد داشت و مسئولیت عواقب ان متوجه برنامه ریزان، مجریان و پشتیبانی کنندگان از اینگونه اقدامات تحریک امیز خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا