خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مقتدای میرحسین کسی نیست جز روح الله الموسوی الخمینی

شخصی به نام «سعید دلدار» در یادداشتی با تیتر «به سایت کلمه، سایت امتداد و مصطفی تاجزاده» درباره‌ی نوع واکنش به اظهارات دختری به نام «اعظم جنگروی»، یکی از کسانی که به «دختران خیابان انقلاب» معروف شده است، انتقاد کرد.

به گزارش انصاف نیوز، این یادداشت به نقل از کانال تلگرامی آقای تاج زاده در پی می‌آید:

سلام. یک بار دیگر مصاحبه‌ی این خانم کشف حجاب کرده را بخوانید. واقعاً چه نکته‌ی ارزشمندی ـ در افقِ آرمان‌های جنبش سبز ـ در آن می‌یابید؟

آیا صرف بستنِ یک روبان سبز و اینکه این دختر عضو ستاد میرحسین در فلان شهر بوده، از نظر شما توجیه‌گر باقی رفتارها و گفتارهای اوست؟

این دختر خانم هدفش پیوند زدنِ «جنبش سبز» با «کشف حجاب»، «به هر نحوی» بوده و بیشک با توفیق کامل به هدفش رسیده، اما شما چرا بازیچه‌ی اهداف بازیگرانی این چنین شدید؟

آیا نمی‌توانستید با فاصله گذاری بین اصل «اعتراض به حجاب اجباری» و «تبلیغ بی حجابی و کشف حجاب» به رهبران خودتان وفادار بمانید؟

آیا نمی‌توانستید به جای اسطوره سازی از آدم‌هایی که به تصریح خودشان با «آرمانِ دینیِ اصلاح طلبانه» شما هیچ نسبتی ندارند و اغراض باطنی آنان نیز شاید با شما در تضاد باشد؟، با برخوردی فعال و نه از سر انفعال، موضعی مستقل می‌گرفتید؟

من کاری به درست و غلطِ بیانیه‌های دادستانی در باره‌ی ربط این جریان با بهائیت یا شومن‌های تی‌وی‌های اجانب ندارم، اما شما را به مدعای خودتان در همراهی و هم آرمانی با میرحسین و رهنورد ارجاع می‌دهم.

همه‌ی مخالفان میرحسین و زهرا رهنورد اذعان دارند که آنان نه تنها مروج بی حجابی نبوده و نیستند، بلکه از پرچمداران «حجاب زن مسلمان» به شمار می‌روند. راستی کتاب «حجاب زن مسلمان» برای‌تان آشنا نیست؟ و آیا می‌دانید نویسنده‌ی این کتاب کیست؟

در موضعگیری خانم «رهنورد» نسبت به این حرکت اعتراضی دقت کنید، بدون تأیید محتوای آن یعنی کشف حجاب و ترویج بی حجابی، بر ریشه‌های روانشناختی و اجتماعی اعتراض تأکید داشته و آن را پدیده‌ای قابل درک می‌داند.

اگر مرجع و مقتدای فقهی شما امثال قابل و کدیورند، شک نکنید که مرجع و مقتدای میرحسین موسوی کسی نیست جز روح الله الموسوی الخمینی.

شرم نکنید اگر حساب‌تان جداست، جدا کنید حساب‌تان را.

این لازمه‌ی صداقت و یکرنگی شما با مردم است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام،
    چرا حرف شخص دیگری را در کنار تصویر خانم رهنورد – تیتر کرده اید ! مگر کلامی از ایشان در این نوشته وجود دارد ؟ این دیگر نوبر روزنامه نگاری است !

    1. سلام
      انصاف هیچ بویی از انصاف و حرمت روزنامه نگاری نبرده است.با سوئ استفاده از احترام خانم رهنوردی منویات خود را تبلیغ میکند

  2. «آیا نمی‌توانستید با فاصله گذاری بین اصل «اعتراض به حجاب اجباری» و «تبلیغ بی حجابی و کشف حجاب» به رهبران خودتان وفادار بمانید؟»

    دوست عزیز، این دوتا چه تعارضی با هم دارند؟ از نظر شما معتقد بودن به حجاب و تبلیغ برای آن با احترام به انتخاب افراد منافات دارد؟
    خیلی ساده است ها!
    انصاف این متن های اینستاگرامی چیه دیگه چهارتا تحلیل پخته بذار. اون منیژه حکمتم خوب نبود واقعا

  3. درحقیقت کسی که به اصل حجاب اعتقاد داره، از حقوق مخالف خود در این زمینه دفاع می کند و این منافاتی بر اصل دین باوریش نداره! این باعث دفاع منطفی و اصولی از یک باورمندی را می رسانه! در شرایطی که از روی اجبار افراد عمل کنند، انتخاب یک موضوع باورمندانه، ارزش پیدامی کنه و نه شرایط اجبار!!؟
    صمنا کاری که نیروی انتظامی با خانمی که روسری خود را در دست گرفته بود، انجام داد،منطبق بر هیج از یک اصول اسلامی و انقلابی نبود و اگر خدای نکرده اتفاقی می افتاد، یک جان باختنی دیگر! به همین سادگی! هیچ نیروی زنی نبود که اعزام بشه و او را پایین بیاورند و این گونه با حرمت یک افراد و آیروی یک نهاد که پسوند اسلامی دارد، بازی نشود!

  4. بچه های تحریریه خدای نکرده سرما خورده اند؟یه حاجی تو سایت یه برادری یه چیز غیر قابل توجه میگذاره شما برش میداری یه تیتر و یک عکس غلط انداز بالاش چاپ میکنی؟ از سر دلسوزی میگم بخدا… اگه میخوای بگید خانم جنگروی عضو ستاد بوده و خانم رهنورد کتابی درباره حجاب داره یکجور صحیحتر بگویید.

  5. ظاهرا یا بزعم شخصی به نام دلدار اسلام اصلاح طلبان با اسلام [آنها] توفیری ندارد که اگر چنین باشد باید گفت که ، اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا !

  6. سلام.
    دوستان عزیز توجه کنید و ببینید چه کسانی از حجاب و بد حجابی حرف می زنند؟ تنها موضوعی که برای بنده مهمه اینکه بدونم این افراد منتسب به چه گروه و احزابی هستند… خط قرمز بنده اینکه که نباید دربست مطیع ضد انقلاب و دشمنان انقلاب باشیم.
    اگه مقداری سواد سیاسی و تاریخی خودمان را افزایش بدیم؟ متوجه خواهیم بود که بدحجابی باعث رونق اشتغال، تولید و … نمیشه.
    ما مشکلات دیگه از جمله خیانت به آرمانهای انقلاب و نفوذ انگلیسها به کشورمان را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا