خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرقت با نقشه نگهداری از سالمند

همشهری آنلاین نوشت: زنی جوان برای نگهداری از سالمندان استخدام می شد و در فرصتی مناسب نقشه سرقت را اجرا می کرد اما در آخرین سرقت، مالباخته سر بزنگاه رسید و زن جوان ناچار شد در کمد خانه مخفی شود که در نهایت دستگیر شد.

چندی قبل فرزندان زنی سالخورده به اداره پلیس رفتند و خبر از دستبرد به خانه مادرشان دادند.

یکی از آنها گفت: مادرمان به تنهایی زندگی می کند و ما زنی جوان را استخدام کردیم تا از او نگهداری کند اما دیروز متوجه شدیم که به خانه مادرمان دستبرد زده و فرار کرده است. زن جوان لیلا نام دارد و در زمانی که مادرمان در منزل نبود ۱۲۷ هزار دلار، مقداری یورو، پول و طلاهایش را به سرقت برده و فرار کرده است.

با این شکایت، پرونده ای تشکیل شد و تیم تحقیق در مدتی کوتاه با چند شکایت مشابه مواجه شد که نشان می داد لیلا به صورت سریالی نقشه سرقت هایش را در خانه افراد سالخورده اجرا می کند و همسرش هم با او همکاری دارد.

درحالیکه تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه لیلا و همسرش ادامه داشت چند روز قبل اتفاق عجیبی رخ داد که به دستگیری این زوج جوان منجر شد.

ماجرا از این قرار بود که این زن برای نگهداری از یک فرد سالخورده استخدام شده و زمانی که وی در خانه نبود با دسته کلیدی که داشت وارد آنجا شده بود. وی درحال سرقت بود که ناگهان فرزندان فرد سالخورده سر بزنگاه رسیدند. زن جوان از ترسش داخل کمد مخفی شد اما همان لحظه شوهرش با او تماس گرفت و زنگ موبایل وی موجب شد تا مخفیگاهش لو برود و دستگیر شود. به این ترتیب این زن و شوهرش دستگیرشدند و در بازجویی ها به سرقت های سریالی اعتراف کردند.

آنها که اعتیاد به مواد مخدر دارند، از مجرمان سابقه دار هستند که پیش از این، دو مرتبه به جرم سرقت با این شیوه و شگرد دستگیر و زندانی زده بودند.

تحقیقات تکمیلی از این زوج سارق توسط ماموران پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا