خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و اسپورتینگ 18 اسفند 1401

پخش زنده آرسنال و اسپورتینگ 18 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در دور رفت یک هشتم لیگ اروپا رویارو می‌شوند.

تیم‌های آرسنال و اسپورتینگ لیسبون، امشب و از ساعت 21:15 به وقت ایران و در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا،‌ در استادیوم ژوزه آلوالاد شهر لیسبون به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و اسپورتینگ 18 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و اسپورتینگ 18 اسفند 1401

پخش زنده آرسنال و اسپورتینگ 18 اسفند 1401

آرسنال، صدرنشین مقتدر پریمیرلیگ که به نظر این فصل آماده‌تر از همیشه برای قهرمانی است، امشب و در پرتغال میهمان اسپورتینگ لیسبون تیم 47 امتیازی و رده چهارمی در جدول پرتغال است. تیم میزبان گرچه در لیگ از روزهای اوجش به دور است، در 5 بازی آخرش 4 برد و 1 تساوی کسب کرده است.

آرسنال آرتتا اما این فصل بسیار باانگیزه به نظر می‌رسد و شاید جز لیگ برتر در اندیشه کسب جام دومین تورنمنت باشگاهی اروپا نیز باشد. آن‌ها در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 شکست کسب کرده‌اند.

دو تیم پیش از این در سال 2018 و در دور گروهی همین مسابقات هم گروه بودند که آن زمان یک بازی را آرسنال پیروز شد و یک بازی مساوی شد. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و اسپورتینگ 18 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا