خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«داعش را مقاومت از پا درآورد نه مذاکرات»

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: فروپاشی گروهک تکفیری- تروریستی داعش که یک پشتوانه بسیار قوی داشت، را می‌توان فروریختن یک جبهه گسترده و توانمند غربی، عبری و عربی دانست.

به گزارش مهر سردار یدالله جوانی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون اینکه مذاکرات موجب موفقیت در راه مبارزه با داعش و گروه‎های تروریستی است، اظهار داشت: اینکه بخواهند عده ای نقش مذاکرات را در شکست داعش مطرح کنند حرف نادرستی است. آن چیزی که داعش را از پا درآورد حماسه ها و مجاهدت ها و مبارزات و مقاومت های ائتلاف مبارزه با داعش بود.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص سناریوی جدید عربستان برای بحران آفرینی در کشور لبنان، تأکید کرد: سعودی ها بازیگر سناریوهای غربی ها برای منطقه هستند و در این سالها علیرغم تلاش ها و هزینه های بسیار نتوانستند به اهدافی که داشته اند برسند. امروز نیز می توان گفت این سناریوی کودکانه ای که آل سعود شروع کرده و سعد حریری را به زور مجبور به استعفا و او را در عربستان بازداشت کرده است، با هوشمندی ملت لبنان با شکست روبرو خواهد شد.ملت لبنان با آگاهی ای که امروز دارند اجازه خلع سلاح شدن لبنان و منزوی شدن این گروه مقاومت را نمی دهند و قطعاً توطئه های عربستان با شکست روبرو خواهد شد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: ملت لبنان که بارها مورد تهاجم رژیم صهیونیستی قرار گرفته و از طرفی شاهد توطئه های عربستان برای به خاک و خون کشیدن ملت های منطقه بوده است هرگز اجازه نخواهد داد و نمی پذیرد که به گروه حزب الله فشار آورده شود زیرا حزب الله تأمین کننده منافع آنهاست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عجیبه واقعا این آقایون انگار یه دستورالعملی بهشون ابلاغ شده در هر موقعیتی که هستید باید یه حمله و طعنه ای به روحانی داشته باشید و الا خدا ازتون نمی گذره … خوبه خود سردار سلیمانی توی نامه ی ارسالی به رهبری از نقش مهم رئیس جمهور در این پیروزی گفته … از این گذشته ظاهرا و تحقیقا برنامه دیگه هم اینه که درسته روحانی در تمام سالهای دفاع مقدس جزء نفرات اصلی رهبری جنگ بوده در کنار بزرگان دیگر و زمانهای زیادی رو در جبهه ها بوده ولی شما باید طوری صحبت کنید که انگار روحانی نه توی جنگ و دفاع بوده و نه اصلا می شناسه این چیزا رو …!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا