خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام تسلیت رییس فیفا برای درگذشت پیشکسوت پرسپولیس

جیانی اینفانتیو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به دلیل درگذشت جعفر کاشانی، پیشکسوت پرسپولیس پیام تسلیتی را ارسال کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، جیانی اینفانتیو با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج درگذشت جعفر کاشانی را تسلیت گفت.

فیفا در این پیام آورده است:

به یاد جعفر کاشانی

رئیس فدراسیون عزیز

بدین وسیله صمیمانه و صادقانه، از دست دادن بازیکن بین المللی سابق، مرحوم جعفر کاشانی را تسلیت عرض می‌کنم. هرچند که لغات برای ابراز اندوه در این مصیبت وارده کافی نیست.

در طول دوران حرفه‌اش در فوتبال، ۳۸ بازی ملی با پیراهن ایران بین سال‌های ۱۹۶۸ و ۱۹۷۴ انجام داده بود و بخش مهمی از شهرت تیم ملی در تورنمنت المپیک ۱۹۷۲ مونیخ بود. همچنین فاتح جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ در خانه و ۱۹۷۲ در تایلند بود. در سطح باشگاهی قطعا ایشان با باشگاه‌های شاهین و پرسپولیس که قهرمان لیگ در سال‌های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۴ شده بودند در یادها خواهد ماند.

میراث و راه این اسطوره باشگاه پرسپولیس، مدافع دوران طلایی تیم ملی و رئیس هیات مدیره پرسپولیس، در داخل و خارج از زمین فراموش نخواهد شد و یادش گرامی خواهد ماند.

از طرف جامعه بین المللی فوتبال، عمیق‌ترین همدردی خود را با فدراسیون فوتبال ایران، هم‌تیمی‌ها، خانواده، دوستان و دوست‌داران آن مرحوم ابراز می‌کنم.

امیدواریم یادآوری این خاطرات و سخنان کمکی برای تسکین این اندوه سخت باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا