خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و لاتزیو 10 اردیبهشت 1402

پخش زنده اینتر و لاتزیو 10 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب هفته 32 سری آ از ساعت 14:00 در جوزپه مه‌آتزا رودررو می‌شوند.

پس از جدال مهم آ اس رم و میلان که به تساوی انجامید، دومین جدال حساس کسب سهمیه در سری آ بین میلان و پایتخت امروز و از ساعت 14:00 به وقت ایران بین اینتر و لاتزیو برگزا خواهد شد؛ برای تماشای پخش زنده اینتر و لاتزیو 10 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده اینترمیلان و لاتزیو 10 اردیبهشت 1402

پخش زنده اینتر و لاتزیو 10 اردیبهشت 1402

جدال حساس اینتر و لاتزیو جدالی حساس بر سر سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا است و باید دید پس از تساوی رم و میلان دو تیم دیگر پایتخت و میلان امروز چه می‌کنند.

اوضاع سری آ در فصل جاری بسیار پیچیده است چراکه ناپولی مدت‌هاست حساب خود را از دیگران سوا کرده و احتمالا در همین هفته قهرمانی خود را قطعی می‌کند اما ۶ تیم دیگر برای رتبه‌های دوم تا چهارم و کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان رقابت بسیار سینگینی دارند و این در حالی است که ۴ تیم از این ۶ تیم یعنی رم، یوونتوس، اینتر و میلان در نیمه نهایی دو جام لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند و با قهرمانی می‌‌توانند سهمیه‌ی مستقیم لیگ قهرمانان را بگیرند تا بدین ترتیب سری آ شانس داشتن ۵ یا حتی ۶ سهمیه را در فصل آتی لیگ قهرمانان داشته باشد.

در حال حاضر لاتزیو با ۶۱ امتیاز از 31 بازی دوم، یوونتوس با ۵۹ امتیاز از 31 بازی سوم، میلان با 57 امتیاز از 32 بازی چهارم، رم با 57 امتیاز از 32 بازی پنجم، آتالانتا با 55 امتیاز از 32 بازی ششم و اینتر با 54 امتیاز از 31 بازی هفتم هستند.

اما اینتر اینزاگی مه طبق معمول رویه کاری این مربی در رقابت‌‌های حذفی اوضاع بهتری دارد، پس از فتح سوپرکاپ ایتالیا در فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافته است که به ترتیب باید برابر فیورنتینا و آث میلان در این دو رویداد قرار بگیرد؛ اما اوضاع در سری آ متفاوت است و اینتر به برد امروز برای سهمیه به شدت نیاز دارد.

لاتزیو با هدایت ساری اما تا اینجا بسیار خوب عمل کرده و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده ناپولی در صدر است اما اگر لاتزیو در بازی امروز پیروز نشود و ناپولی بازی خود را با برد تمام کند همین امروز قهرمانی ناپولی قطعی می‌شود.

اینتر در 5 بازی اخیر خود در سری آ 3 باخت، 1 تساوی و 1 برد داشته و لاتزیو در 5 بازی آخر خود 4 برد و تنها 1 باخت داشته است؛ اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده اینتر و لاتزیو 10 اردیبهشت 1402 را از ساعت 14:00 امروز و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا