خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناآرامی‌های کاتالان برگزاری «ال کلاسیکو» را لغو می‌کند؟

بنا بر خبرهای رسانه‌های اسپانیایی به احتمال فراوان دیدار بارسلونا و رئال مادرید (ال کلاسیکو) چهارم آبان در نوکمپ برگزار نمی‌شود و کمیته برگزاری پنج‌شبه یا جمعه تصمیم نهایی را در این رابطه خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کمیته برگزاری بازی‌های فوتبال اسپانیا، پنج‌شنبه و یا جمعه درباره زمان برگزاری دیدار بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا تصمیم می‌گیرد. ال کلاسیکو قرار بود شنبه ۲۶ اکتبر (چهارم آبان) در نوکمپ برگزار شود اما شرایط بد کاتالونیا به خاطر اعتراض‌های مردم این استان، احتمال تغییر زمان و مکان این دیدار را قوت بخشیده است.

امکان دارد بازی چهارم یا هجدهم دسامبر (۱۳ یا ۲۷ آذر) برگزار شود. هر دو تاریخ به دیدارهای رفت لالیگا بر می‌گردند. در آن زمان نوکمپ می‌تواند میزبانی‌اش را حفظ کند. با این حال به احتمال فراوان ال کلاسیکو هجدهم برگزار شود چون یکم (۱۰ آذر) قرار است بارسلونا به مصاف اتلتیکو مادرید برود و آبی‌اناری‌ها تنها در فاصله چهار روز باید با دو رقیب اصلی‌شان برای قهرمانی در لالیگا بازی کنند.

بر اساس گزارش ماموران اسپانیا، برگزاری دیدار در زمان از پیش تعیین شده اشتباه است و هرگز نباید این بازی به سانتیاگو برنابئو انتقال یابد چون قانون اجازه این کار را نمی‌دهد.

مردم شهر بارسلونا پس از محکوم شدن ۱۲ رهبر جدایی طلب خشم خود را از این تصمیم نشان دادند. اعتراض‌ها از فردوگاه ال پرات شروع و باعث شد پروازهای زیادی لغو شود. در درگیری‌های پلیس با معترضان ده‌ها نفر مجروح  و دستگیر شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا