خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات قتل با ۱۲ گلوله در بوشهر

سردار واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ساعت ۸ شب ۲۴ مهرماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد.

به گزارش روابط عمومی پلیس بوشهر، سردار خلیل واعظی گفت: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت الف در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در انظار مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده، قاتل و همدستانش نیز بلافاصله متواری شده اند.

وی با بیان این که بررسی اولیه نشان داد از ۱۲ گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل ۸ گلوله به مقتول اصابت کرده بود، اظهار کرد: با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش جهت خروج از استان هستند.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: با ابلاغ دستورات هوشیاری به شهرستان‌های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت اما بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: خودرو مذکور به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل، به تیر برق برخورد کرده و دچار آتش سوزی شد.

سردار واعظی گفت: با اعلام پلیس بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند ولی به علت شدت برخورد دو نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم شد که در بیمارستان  تحت درمان است.

وی با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی  از استان‌های همجوار هستند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو اسلحه به کار رفته در قتل و تعدادی فشنگ مربوطه کشف شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا