خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرباسچی: حتی اسم زم را هم در ستاد نشنیده بودم

/فواد صادقی و غلامحسین کرباسچی در گفت‌وگو با انصاف نیوز/

روح الله زم مدیر کانال آمدنیوز که اخیرا بازداشت شده است، سال گذشته گفته بود: «84 من پروژه‌ای داشتم در دانشگاه در مورد شایعه و زمینه‌های به وجود آمدن آن؛ پروژه را برای مهدی هاشمی بردم و گفتم مطالعه کن شاید بتوانی در کارهای ستاد از آن استفاده کنی.  من رفتم ستاد و کارهایی کردم که حالا نگیم چه کردیم (با خنده)؛ من در سال 84 رئیس بخش جنگ روانی آقای هاشمی بودم و بدترین کارها را علیه احمدی نژاد کردم».

انصاف نیوز در این باره با فواد صادقی، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی و غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران گفت‌وگویی کرد تا صحت و سقم این ماجرا را بررسی کند.  فواد صادقی به طور کلی صحبت‌های روح الله زم را رد می‌کند و می‌گوید اصلا چنین ستادی نداشتیم. کرباسچی نیز می‌گوید خوب به یاد ندارم، اما حتی نام او را در ستاد نشنیدم.

90 درصد صحبت‌های آقای زم بی‌اعتبار و بی‌مبنا است

فواد صادقی، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه این هم از توهمات روح الله زم است، گفت: «اصلا چنین بخشی  در ستاد نبود، که حالا آقای زم رییس آن باشد.»

فواد صادقی در گفت‌وگو با انصاف نیوز می‌گوید: «آقای هاشمی یک ستادی داشتند که مسوولان آن هم مشخص بودند و یک سری فعالیت می‌کردند؛ براساس گزارش وزارت کشور کمترین تخلفات را ستاد آقای هاشمی داشته ،بیشترین تخلفات هم تخریب آیت الله هاشمی از طرف جریانات سیاسی و وابسته به نهادها بوده است. آن زمان هم آقای هاشمی وقتی گزارش تخلفات را دریافت کردند گفتند من به خدا شکایت می‌کنم و موضوع تخلفات انتخابات را پیگیری نمی‌کنم.

آقای زم با یک سری افراد که در خارج از کشور، براساس مسایل روز و اهدافی که آن زمان داشتند، روایت‌هایی را از تاریخ و گذشته خلق می‌کردند؛ بیش از 90 درصد صحبت‌های آقای زم بی‌اعتبار و بی‌مبنا بوده است. این هم جزو آن نود درصدی است که هیچ مبنایی ندارد.»

 حتی اسم زم را هم در ستاد نشنیدم

غلامحسین کرباسچی نیز درباره‌ی حضور زم در ستاد هاشمی رفسنجانی به انصاف نیوز گفت: « خوب به یاد ندارم اما در ستاد آقای رفسنجانی حتی اسم او را هم نشنیدم چه برسد به اینکه او را ببینم؛ البته من خیلی در ستاد مسوولیتی نداشتم.»

وی در پایان گفت: «این صحبت‌های آقای زم قدیمی است و به طور کلی از اینگونه صحبت‌ها بسیار دارد و فکر نمی‌کنم واقعیت داشته باشد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شک داشتم که این بچه زرنگ قطعا عامل خودمون باشه . با کلید پروژه تخریب مرده هاشمی به دست اون (که مثلا دستگیر شده) دیگه کیه که نفهمه قضیه چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا