خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در سال۹۶، ۳۰۰شهر ایران توسط موسس آمدنیوز ناآرام شد»

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: سال ۹۶ توسط یک مهره خائن و فاسد که مؤسس آمدنیوز است بیش از ۳۰۰ شهر ایران درگیر ناآرامی شد و عده‌ای به بهانه گرانی اعتراض کردند و به اموال مملکت آسیب رساندند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: دشمنان ما به هیچ اصولی پایبند نیستند، اکثر کشورهای دنیا مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه، آل سعود و آلمان علیه ما هستند و تلاش دارند سخنان خود را به ایران تحمیل کنند.

قابل در ادامه گفت: سازمان ملل دو بار در خصوص حمله به سوریه جلسه گذاشته اما نتوانسته از بین بردن مردم را محکوم کند، اما منطق جمهوری اسلامی منطق حمایت از مظلوم است.

وی تأکید کرد: طبق آیات قرآن نباید فریب سخنان ظاهری دشمنان را خورد، اگر صبور باشید و تقوای الهی پیشه کنید مکارها نمی‌توانند به شما ضرر بزنند، خدا نسبت به مکر احاطه دارد و شر آن‌ها را دفع می‌کند.

امام‌جمعه موقت قزوین بیان کرد: نمونه این جریان را در دو مسئله این هفته به چشم خود دیدیم، اولین موضوع موفقیت نیروهای مسلح در به پرواز درآوردن جت تمام جنگی ایرانی بود، پیش‌ازاین حتی تعمیرات جت جنگنده در ایران انجام نمی‌شد و ما در حد تدارکچی بودیم اما امروز به این دانش دست پیدا کردیم.

وی بیان کرد: ارتش و سپاه موفق شدند جنگنده ایرانی را به‌صورت حساس و دقیق بسازند و به پرواز دربیاورند، این موضوع دشمن را ناراحت می‌کند اما در حال حاضر آن‌ها از ضربه دیگری که خوردند، گیج هستند.

قابل یادآور شد: سال ۹۶ توسط یک مهره خائن و فاسد که مؤسس آمد نیوز است بیش از ۳۰۰ شهر ایران درگیر ناآرامی شد و عده‌ای به بهانه گرانی اعتراض کردند و به اموال مملکت آسیب رساندند.

وی خاطرنشان کرد: عزیزان اطلاعاتی سپاه در دل دستگاه جاسوسی نفوذ کردند و توانستند مهره خائن، فاسد و مؤسس آمد نیوز که مورد حمایت آمریکا، فرانسه و اسرائیل بود را دستگیر کنند و در حال حاضر این دولت‌ها هنوز از این اتفاق گیج هستند.

امام‌جمعه موقت قزوین بیان کرد: برخی می‌گویند برای ملاقات با آیت‌الله سیستانی به عراق رفته بود که دستگیر شد؛ دفتر آیت‌الله سیستانی این موضوع را تکذیب کرد، عده‌ای می‌گفتند این فرد به اربیل رفته و آنجا دستگیر شده است که این موضوع توسط اربیل تکذیب شد، گاهی هم می‌گویند برای زیارت اربعین رفته بود و همچنان گیج هستند که چطور این اتفاق افتاده است.

قابل اظهار کرد: اگر با تقوا باشید خدا کمک می‌کند همین تقوا باعث شد که خدا به نیروی اطلاعاتی سپاه الهام کند و عملیات موفق شود، امیدواریم بقیه این خناس‌ها نیز رسوا شوند.

وی بیان کرد: از دستگاه قضا که قاطع و آبرومند رأی می‌دهد می‌خواهیم که عوامل وابسته که از این خائن پشتیبانی می‌کردند را شناسایی و معرفی کند.

زمان انتخابات مردم هوشیار باشند

امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به انتخابات مجلس در سال جاری تأکید کرد: زمان انتخابات که فرا می‌رسد جوسازی صورت می‌گیرد، مردم باید هوشیار باشند که مجلس مرکز تصمیم‌گیری است نماینده‌ای که طی چهار سال عرضه نداشته برای مردم کاری کند را بشناسند.

وی تصریح کرد: عده‌ای در این برهه پول برای ساخت مسجد و حسینیه می‌دهند اما توجه داشته باشید که زیر آن سقف نماز باطل است، این‌ها می‌خواهند همین عناصر را به مجلس ببرند؛ اینگونه نماینده‌ها تاکنون چه کردند و کجا گره از مشکلات باز کردند؟

قابل بیان کرد: درحالی‌که مردم درگیر نگرانی و فقر بودند نماینده‌ای امضا جمع می‌کرد که حصر از سران فتنه بردارد در انتخاب این افراد دقت کنید.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان طبق وظایف قانونی باید کاندیداها را بررسی کند، نباید بگذاریم به شورای نگهبان ضربه بزنند، باید قوانین سر جای خود باشد؛ شورای نگهبان نیز به وظایف خود آشناست.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا