خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«روح الله زم باید منابع داخلی‌اش را معرفی کند»

خطیب نماز جمعه قم می‌گوید: روح الله زم باید منابع داخلی‌اش را معرفی کند و نباید اجازه داد این اتفاق قربانی زد و بندهای سیاسی شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم به دام انداختن روح الله زم سرشبکه سایت ضدانقلاب، آمدنیوز، توسط سازمان اطلاعات سپاه را مورد توجه قرار داد و گفت: این شخص مورد حمایت استکبار جهانی بود که طی عملیات پیچیده و با فریب سازمان‌های جاسوسی غرب به دام سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله افتاد.

وی با بیان اینکه به دام انداختن روح الله زم در امتداد شکست های پی در پی آمریکا است، ادامه داد: دروغ پردازی، اتهام زنی، دعوت به آشوب و خرابکاری از فعالیت های آمدنیوز بود که در خباثت و خصومت با جمهوری اسلامی تا آنجا پیش رفت که در دی ماه 96 به طور علنی آموزش‌های خرابکاری می داد.

سعیدی اظهار کرد: دشمنان انقلاب، زم‌های زیادی در آستین دارند؛ لذا کامل شدن این عملیات مستلزم برداشتن سه گام دیگر است؛ اول اینکه باید درباره این دسته از مزدوران وطن فروش روشنگری و افشاگری شود، در این راستا متولیان فضای مجازی، باید سواد رسانه‌ای جامعه را ارتقا دهند.

امام جمعه قم گفت: گام دوم، رو شدن مهره‌های داخلی این جریان است؛ زم باید منابع داخلی‌اش را معرفی کند و نباید اجازه داد این اتفاق قربانی زد و بندهای سیاسی شود. گام سوم اینست که دستگاه قضایی باید با این مزدوران و حامیان داخلی‌شان به گونه‌ای عمل کند که دیگر کسی جرات ورود در این مسیر را نداشته باشد.

وی در ادامه به تلاش سعودی ها به پایان دادن جنگ در یمن اشاره کرد و گفت: حکام ناپخته آل سعود به دنبال فتح سرزمینی بودند و حالا بعد از چند سال کشتار مردم بی پناه در کشور فقیر یمن، نه تنها دستاوردی نداشتند بلکه متضرر هم شدند.

امام جمعه قم افزود: حکام سعودی، دل به آمریکا بسته بودند؛ آمریکایی که فقط به نفت آنها می اندیشید و در قبال این خوش رقصی، از آنها به عنوان گاو شیرده نام برد. امروز سعودی ها برای خروج از باتلاق یمن، دست به دامان جمهوری اسلامی ایران شدند. جمهوری اسلامی ایران که از بدو تأسیس تا کنون با هیچ کشوری از در جنگ وارد نشده و هر کشوری که به دنبال جنگ با ایران بوده، سخت پشیمان شده است.

خطیب نماز جمعه قم ادامه داد: ما همواره به دنبال صلح و دوستی با همسایگان و کشورهای مسلمان هستیم. سعودی ها باید از مواضع جنگ طلبانه و مغرورانه خود دست بردارند تا بتوانند با کشور قدرتمند ایران وارد مذاکره شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اربعین شهادت امام حسین علیه السلام را مورد توجه قرار داد و گفت: اربعین یک پدیده الهی و حلقه وصل انقلاب محمدی(ص) و انقلاب علوی(ع) به انقلاب جهانی مهدی آل محمد(ص) است.

سعیدی گفت: اربعین، نمایش عظیمی از اقتدار و ظرفیت جامعه اسلامی است. در روایات زیارت اربعین از نشانه های ایمان شمرده شده و امام صادق علیه السلام فرمودند: هر قدمی که به سمت حرم اباعبدالله علیه السلام برداشته شود، ثواب یک شهید را دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا