خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و کریستال پالاس 9 مهر 1401

پخش زنده چلسی و کریستال پالاس 9 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته نهم لیگ برتر جزیره به مصاف هم می‌روند.

چلسی با سرمربی جدید خود گراهام پاتر امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران میهمان کریستال پالاس پاتریک ویرا است که هرچه پارسال خوب بود امسال نتایج دلچسبی نگرفته است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و کریستال پالاس 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و کریستال پالاس 9 مهر 1401

پخش زنده چلسی و کریستال پالاس 9 مهر 1401

چلسی امروز از ساعت 17:30 میهمان کریستال پالاس 6 امتیازی و رده شانزدهمی است. چلسی خود از 7 هفته گذشته 10 امتیاز کسب کرده و آنچنان اوضاع خوبی ندارد. شیرهای لندن بعد از نتایج ناامیدکننده در لیگ و البته شکست برابر دیناموزاگرب در هفته اول لیگ قهرمانان، تغییراتی در کادر فنی تجربه کردند و توماس توخل پرافتخار رفت تا گراهام پاتر، سرمربی برایتون به لندن بیاید. پاتر هم البته در اولین تجربه خود به تساوی 1 بر 1 با سالزبورگ رضایت داد و کار شگفت‌انگیزی نکرد. باید دید آیا این سرمربی می‌تواند در چلسی موفق باشد.

چلسی در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 شکست و 1 تساوی داشته است و کریستال پالاس 2 برد،‌ 2 تساوی و تنها 1 شکست. نکته مهم درباره تقابل‌های رودرروی دو تیم اینکه هر 10 تقابل آخر را چلسی پیروز شده و آخرین برد کریستال پالاس برابر چلسی به سال 2017 مربوط است. نکته مهم دیگر اینکه 20 تقابل دو تیم در سالیان اخیر هیچ‌گاه مساوی نشده و در کنار 16 برد چلسی، 4 برد برای کریستال پالاس ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و کریستال پالاس 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا