خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ژاپن و لهستان 31 تیر 1402 | نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2023

پخش زنده والیبال ژاپن و لهستان 31 تیر 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امشب در اولین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال 2023 رویارو می‌شوند.

لیگ ملت های والیبال 2023 در بخش مردان با حضور 16 تیم ایران، ژاپن، چین، آرژانتین، برزیل، آمریکا، کانادا، کوبا، لهستان، ایتالیا، هلند، فرانسه، بلغارستان، صربستان، آلمان و اسلوونی از 16 خرداد آغاز شد و تا 1 مرداد به پایان خواهد رسید.

اما پس از برگزاری سه هفته و انجام 12 بازی از جانب هر تیم در دور مقدماتی و البته برگزاری مرحله یک چهارم نهایی، چهره 4 تیم برتر جام مشخص شد و امروز دیدارهای دور نیمه نهایی در گدانسک لهستان آغاز خواهد شد.

طبق برنامه مرحله نیمه نهایی، امروز و در اولین دیدار نماینده آسیا ژاپن و تیم دوم دور مقدماتی که با پیروزی 3 بر 0 برابر اسلوونی برای اولین به جمع 4 تیم راه یافته برابر لهستان میزبان تیم سوم دور مقدماتی که برزیل را در یک چهارم در سه ست شکست داد، از ساعت 18:30 صف‌آرایی خواهد کرد.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده والیبال ژاپن و لهستان 31 تیر 1402 از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده والیبال ژاپن لهستان 31 تیر 1402 | نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2023

پخش زنده والیبال ژاپن و لهستان 31 تیر 1402 | نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2023
پخش زنده والیبال ژاپن و لهستان 31 تیر 1402 | نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2023

پخش زنده والیبال ژاپن و لهستان 31 تیر 1402

تیم ملی والیبال ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال 2023 عملکردی خیره‌کننده داشت و تنها با 2 باخت از 12 بازی در رده دوم دور مقدماتی جا گرفت؛ ژاپن اولین تیم آسیایی پس از ایران است که در تاریخ لیگ جهانی و لیگ ملت ها موفق به حضور در جمع 4 تیم شده و اگر موفق به کسب مدال شود رکورد بهترین عملکرد یک تیم آسیایی را برای خود می‌کند.

البته والیبال ژاپن در سال‌های دور حتی موفق به گرفتن طلای المپیک نیز شده است و از این بابت سبقه‌ی پرافتخاری دارد؛ اما لهستان میزبان تا به حال بارها صاحب مدال‌های رنگارنگ المپیک، قهرمانی جهان، لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها شده است اما قهرمانی VNL را در کارنامه خود ندارد.

اما نکته جالب در خصوص این بازی آن است که ژاپن یکی از دو شکست خود در 12 بازی سه هفته مقدماتی را برابر همین لهستان متحمل شد و از این رو شاید شانس لهستان برای صعود به فینال در خانه خود بیشتر باشد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده والیبال ژاپن و لهستان 31 تیر 1402 از ساعت 18:30 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا