خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نفوذی‌ها چه شکلی‌اند؟!

حجت الاسلام رشید داودی طلبه حوزه علمیه قم در یادداشتی تلگرامی با عنوان «نفوذی‌ها چه شکلی‌اند؟!» به بهانه‌ی نقش محمدحسین رستمی در آمدنیوز و ارتباط با روح الله زم نوشت:

🔹روز گذشته بخشی از سخنان #روح_الله_زم از صداوسیما منتشر شد که می‌گفت فردی به نام #محمدحسین_رستمی از کسانی بوده که اخبار و اطلاعات در اختیار او و کانال آمدنیوز می‌گذاشت. کسی که در حال حاضر به اتهام جاسوسی در زندان است.

🔹برای آنکه محمد حسین رستمی را بیشتر بشناسید وبدانید که چهره یک جاسوس و نفوذی در چه شکل و قالبی پدیدار می شود، کافی است به مصاحبه چند سال پیش او با روزنامه شرق (۳۱ خردادماه ۱۳۹۰) نگاهی بیاندازید.

🔹جوان ۲۰ ساله ای که از سابقه فعالیت خود در بسیج، حضور در گروه های تفحص شهدا، حضور فعال در میان طیف حزب الله، اهل کفن پوشی در اعتراض به خلاف ارزش‌ها و … می گوید. کسی که در سال ۸۸ در زمره سرکوب‌گران اعتراضات انتخاباتی و آشوبهای خیابانی هست، علیه دولت روحانی و دکتر ظریف دهان چاک می‌دهد حتی در میان مدافعان حرم به سوریه اعزام می شود و… .

🔻خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و رزومه سیاسی محمدحسین رستمی (متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۴) در مصاحبه فوق الذکر:

۱. حقير مدير مسوول سايت عماریون هستم.

۲. چون آقا آمدند و فرمودند: «اين عمار؟»، ما در رسانه‌ها عمار نديدم پس اين رسانه را راه انداختيم. اين سايت پاسخي به نداي “اين عمار” آقا بود.

۳. من در يكسري از سايت‌هاي خبري مانند صراط و رجا و چند سايت ديگر خبرنگار بودم.

۴. مديركل بازرسي يكي از وزارتخانه‌ها [سال ۸۹ در دولت #احمدی‌نژاد] هزينه‌هاي ابتدايي سايت را به ما پرداخت مي‌كرد.

۵. آن موقع ۲۰ سالم بود و در گروه‌هاي مذهبي كه به نام حزب‌الله معروف بودند، فعالیت سیاسی می کردم. طيف فكري ما هم #حزب‌الله بود.

۶. ما از ابتداي حيات‌مان بچه خاك پاي سيدالكريم شاه عبدالعظيم بوديم و رعيت سيدالكريم (عليه السلام).

۷. من در زمره کفن‌پوشان بودم و به اين #كفن‌پوشی افتخار مي‌كنم.

۸. در سال ۸۴ ما ديدم كه آقاي احمدي‌نژاد به ما نزديك‌تر است؛ در نتيجه وارد ستاد وي شديم كه آقاي #بذرپاش هم رييس بود. و آنجا کار رسانه ای می کردم.

۹. از دوران نوجواني و دانشجويي منطقه مي‌رفتم. ۱۳ ماه کار تفحص انجام می دادم. #تفحص تعطيل شد و رفتم ستاد احمدي‌نژاد.

۱۰. يكسري نهادها پس از پیروزی احمدی نژاد، از من خواستند برايشان #بولتن_خبری درست كنم.

۱۱. در #حراست سازمان شهرداری‌ها و دهياری‌های #وزارت_كشور مشغول به كارشدم.

۱۲. جوان‌هايي كه تا قبل از ۸۴ غاز مي‌چراندند، بعد از پيروزي احمدي‌نژاد در انتخابات به آلاف و اُلوف رسيدند.

۱۳. اگر #علی_فائز را در اينترنت سرچ كني، مقالاتي را پيدا مي‌كني كه حقير با نام مستعار به سايت‌هاي مختلف مثل #الف مي‌دادم.

۱۴. بعد از انتخابات سال ۸۸ دوستاني در دولت به ما گفتند بيا يكي از وزارتخانه‌ها. من هم رفتم [بازرسی] #وزارت_رفاه.

۱۵. در آنجا سايت #عماریون را راه اندازی و مديريت مي‌كردم. اين را هم بگويم كه ما حتي از اينترنت وزارت هم استفاده نمي‌كرديم. شرعا #حرام بود. همه هزينه‌ها را هم آقاي«مت…» پرداخت كردند.

۱۶. تا آذرماه ۸۹ همه چیز خوب بود تا اینکه نامه برادر عزيز و متعهد ما آقاي #رضاگلپور خطاب به #مشایی را منتشر کردم، و فردای آن روز از کار اخراج شدم.

۱۷. با تعدادي از دوستان و برادران‌مان در سايت‌هاي ديگر، از خانه‌هايمان فعاليت #سايت_عماريون را ادامه داديم.

۱۸. [‌سوال] خب بالاخره سايت عماريون رسانه #قرارگاه_عمار هست يا نه؟ [جواب] مي‌تواند باشد. غير از ما سايت‌هاي #بی‌باك و #صراط هم هستند.

۱۹. آقا عزيز [جعفری] – فرمانده [سابق] سپاه – و حاج علي فضلي و دكتر عبدالحسين #الله‌كرم خيلي بيشتر به #شعيب_بن_صالح شبيه هستند.

۲۰. [سوال] در سايت عماریون با چه مي‌جنگيد؟ [جواب] هر كس جلوي #رهبری و تفكر ولايي بايستد.

آری دوستان! #نفوذ از دریچه #نفاق وارد می شود و لباس دوست به تن می‌کند اما کار دشمن می‌کند.


توضیحات تکمیلی

🔸برخی از دوستان و عزیزان تذکر دادند که مگر مطمئن هستی که محمدحسین رستمی، جاسوس و نفوذی بوده ؟ مگر می‌توان به گفته‌های روح الله زم اعتماد کرد؟! مگر اعترافات زم وجهه شرعی و قانونی داشته؟ و … .

در پاسخ به این سوالات، بیان چند نکته ضروری است:

🔻یک. نگارنده در یادداشت “نفوذی‌ها چه شکلی‌اند” در صدد بیان ویژگی‌های بودم که افراد #نفوذی و #جاسوس در آن شمایل ظاهر می‌شوند نه اینکه اعتقاد شخصی بنده این باشد که #محمدحسین_رستمی حتماً جاسوس و نفوذی بوده است.
بنده نه در جایگاه قضاوت هستم و نه هرگز چنین اعتقادی در ردّ یا اثبات این مدعا داشته‌ام. اما می‌دانم که به همین جرم، توسط نیروهای امنیتی، بازداشت، محاکمه و زندانی شده است. و همینک نیز دوران حبس خود را در زندان اوین می‌گذراند.

🔻دو. اینکه نفوذی‌ها در چنین هیبت و شمایلی حاضر می‌شوند، به جهت احترام و اعتمادی است که -به درستی یا نادرستی- اگر نگوییم توده مردم، قطعاً جریان حاکمیت و ارباب قدرت به این تیپ افراد دارند. چون برای نفوذ، فریب و خیانت، بهترین لباس و فرم، آن است که بیشترین وجاهت ظاهری را دارد.

🔻سه. اما در مورد #روح_الله_زم می‌توان گفت:

🔹اولاً، -همچنانکه پیش از این نیز نوشته بودم- بزرگ‌نمایی و ایجاد هیاهو برای دستگیری زم و انهدام #آمدنیوز، اقتدار بخشی به نیروهای امنیتیِ مقتدر ما نیست. اگر نگوییم تحقیر آنها و وهن نظام مقتدر #ایران است! چرا که او نه آنقدر بزرگ بود و نه دستگیری‌اش قابلیت این اندازه بزرگ‌نمایی!

🔹ثانیاً، #زم هر جرمی که مرتکب شده باشد، باید توسط مراجع ذی صلاح محاکمه و قضاوت شود؛ و پخش اعترافات تلویزیونی او -همچون موارد مشابه در گذشته و یا آینده- وجاهت شرعی و قانونی ندارد.
فراموش نکنیم که مجرم، حتی اگر #ابن_ملجم ملعون باشد و جرمش شهادت امیر مؤمنان علی علیه السلام، باز هم باید به #عدالت محاکمه شود نه #عداوت! و نه حتی #مصلحت!

🔹ثالثاً، اگر محاکم قضایی و امنیتی به خطا یا عمد، حکم نادرستی علیه فرد یا افرادی صادر کردند و موجبات فریب مردم و هتک آبرو و سلب اعتبار آن افراد شدند، همه بار مسوولیت شرعی و قانونی آن به گردن آنها خواهد بود. (مانند ماجرای متهمان #ترور_دانشمندان_هسته‌ای) و اگر در دنیا از صاحبان حق و مردم طلب آمرزش نکنند و برای جبران آبرو و اعتبار آن افراد اقدام نکنند، بدانند که در یوم‌الحساب، خداوند دادگر، داد ستان و شدید العقاب خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب اقای رشیدداوودی محترم……تا زمانیکه مسئولان تعریف وتمجید وتقدیس را خوش می اید وبجای خاک پاشیدن بردهان تقدیس کنندگان انان را برصدرمی نشانند وناقدان باتبار وریشه را از خودمیرانند ..زایش چنین اراذلی امرعجیبی نیست…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا