خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لاریجانی رییس، مینو خالقی نماینده؟

یک فرضیه درباره‌ی نتیجه‌ی ماجرای «مینو خالقی» و تکلیف ریاست مجلس دهم این است که این دو به هم گره خورده و البته در ارتباط با یکدیگر حل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، گویا پیروزی دولت در ماجرای مینو خالقی برای جناح هوادار دولت اینقدر ارزش دارد که در انتخاب ریاست مجلس با یکی از دو گزینه‌ی اصلی که بتواند آن را حل کند به توافق برسند.

پیروزی در ماجرای مینو خالقی که حالا به ماجرایی حیثیتی بین دو جناح تبدیل شده، احساس شکست در مدت اخیر در این پروژه را به تقویت رویحه‌ی مضاعف بر پیروزی در اکثریت کرسی‌های لیست امید در سراسر کشور به این جناح خواهد داد.

تا همینجا هم به نظر می‌رسد که تعداد نمایندگان زن مجلس دهم 17 + 1 نفر نیست، بلکه 18 نفر است با مینو خالقی؛ یعنی که مینو خالقی با اطمینان در مجلس خواهد بود.

شنیده‌های انصاف نیوز حکایت از حل مساله از طریق شیخوخیت رییس کنونی مجلس دارد و یکی از دلایلی که «برخی» اصلاح‌طلبان از ابتدا بر او تاکید داشتند، همین ویژگی امکان ارتباط و تعامل بیشتر است.

هر چند وضعیت انتخاب رییس مجلس از چند روز اخیر در سطح رسانه ای بین حامیان عارف و حامیان لاریجانی به وضعیت نامتناسب با ائتلاف در زمان انتخابات پیش رفته و احتمال این که یک گزینه ی سوم غیر از گزینه های مطرح در روز آخر مطرح شود وجود دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اين روزها انصاف نيوز در مورد رياست مجلس مطلب قابل توجهى منتشر نميكنه، كاش نظر خود و ساير اصلاحطلب ها را طى مقاله اى در سايت ارائه مي دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا