خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده صنعت نفت و مس کرمان 17 فروردین 1402

پخش زنده صنعت نفت و مس کرمان 17 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 25ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 رودررو می‌‌شوند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که امید چندانی به بقا در لیگ برتر ندارد امشب و از ساعت 19:30 در جدالی 6 امتیازی آخرین امید خود برای بقا در لیگ برتر را در مصاف با مس کرمان و در آبادان جستجو خواهد کرد؛ برای تماشای پخش زنده صنعت نفت و مس کرمان 17 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده صنعت نفت آبادان و مس کرمان 17 فروردین 1402

پخش زنده صنعت نفت و مس کرمان 17 فروردین 1402

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشته است و با 13 امتیاز هم امتیاز با تیم هم استانی نفت مسجد سلیمان، انتظار سقوط به لیگ آزادکان را می‌کشد.

اما یک تفاوت بین نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان ملموس است آنهم اینکه هفته‌ها است که در مجموعه باشگاه مسجدسلیمانی همه سقوط را پذیرفته‌اند اما اوضاع در اردوگاه نفتی‌های آبادان تفاوت دارد و تقلا برای فرار از سقوط خصوصا پس از حضور عبدالله ویسی بر روی نیمکت این تیم به وضوح قابل رویت است.

این تیم هفته گذشته در اصفهان برابر سپاهان صدرنشین با وجود واگذار کردن نتیجه، نمایش تحسین برانگیزی داشت و هوادارن خود را به احتمال وقوع یک معجزه امیدوار کرد.

اما اگر قرار باشد معجزه‌ای برای نفت آبادان رخ دهد باید در همین بازی امشب باشد چراکه نزدیک‌ترین تیم به دو تیم نفتی و 13 امتیازی در قعر جدول همین مس کرمان فرزاد حسین خانی و 21 امتیازی است؛ نتیجتا این جدال دو رو دارد یا شاگردان فرزاد حسین خانی در مس که در این فصل پس از مدتها به لیگ بازگشتند در این بازی نتیجه‌ای جز شکست در آبادان بدست می‌‌آورند و تقریبا سقوط نفتی‌های خوزستان را قطعی می‌کنند و یا اینکه تیم عبدالله ویسی در این جدال فینال گونه در آبادان پیروز خواهند شد که در این صورت احتمالا باید شاهد جدالی سخت برای فرار از سقوط بین صنعت نفت و مس کرمان در 5 هفته آخر لیگ باشیم.

اما آبادانی‌ها در 5 بازی آخر خود 2 تساوی و 3 شکست داشته‌اند و مس کرمان نیز در 5 بازی اخیر خود 1 برد، 3 تساوی و 1 شکست داشته است.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده صنعت نفت و مس کرمان 17 فروردین 1402 در ساعت 19:30 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام امیدوارم که نفت آبادان پیروز این بازی باشدوگرنه کار نفت آبادان با رفتن به دسته پایین تر خیلی سخت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا