خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از تردد غیرضروری در مسیرهای منتهی به مهران خودداری شود

سرهنگ همتی‌زاده، رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: شهروندان ایلامی با توجه به اینکه حجم ترافیک برگشت زائران از سمت مهران زیاد است به منظور سهولت و تسریع در تردد خودروهای زائران، از تردد غیرضروری در مسیرهای منتهی به مهران خودداری کنند.

به گزارش کانال اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی‌زاده با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد اربعین، مسیر ایلام به مهران تا اطلاع بعدی یک طرفه شده است و مسیر جایگزین جاده ملکشاهی است، از عموم مردم خواست کرد از سفرهای غیرضروری در مسیرهای ایلام – مهران و مهران – ملکشاهی – ایلام اجتناب کنند.

وی همچنین از مردم مستقر در صالح‌آباد و مسیر عبور خودروهای زائران خواست: برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای ضمن رعایت مقررات رانندگی با نیروهای پلیس راه همکاری کنند.

همتی‌زاده به شهروندانی که در حال پیاده‌روی به سمت حرم امامزاده علی‌صالح (ع) هستند نیز توصیه کرد: عزادارانی که در روز اربعین همچون سال‌های گذشته از ایلام و روستاهای مسیر به سمت حرم علی‌صالح(ع) شهر صالح‌آباد پیاده‌روی می‌کنند از تردد و حضور در عرض جاده‌ها خودداری کنند.

وی اظهار کرد: برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه با توجه به شلوغی مسیر به علت تردد خودروهای زائران و ماشین‌های سنگین حمل سوخت یا مواد مورد نیاز مواکب، زائران پیاده جانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه حرم امامزاده علی‌صالح (ع) در بخش صالح‌آباد از توابع شهرستان مهران امروز به مناسبت اربعین محل تجمع مردم زیادی از ساکنان ایلام و روستاهای طول مسیر است، از زائران پیاده خواست: طول مسیر را در شانه خاکی جاده طی و از ورود به عرض جاده خودداری کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا