خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد مهسا رجعتی به «پرونده سازی»‌های روح الله زم

مهسا رجعتی که سال ۹۵ مدتی در زندان اوین بازداشت بود،‌ با انتشار یادداشت کوتاه و عکسی در فیسبوک به بازداشت و انتقال روح الله زم به داخل کشور واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز، خانم رجعتی نوشت:

«جناب زم، بازگشت عارفانه و پرافتخارتون به خاک پاک ایران که اینقدر براش از دور زحمت می‌کشیدین رو تبریک می‌گم. هم‌سلولیم وقتی خبر داد اومدی از اشک شوق بازگشتت نمیدونستم چه کنم ولی یک چیز رو یادم انداخت تمام روزهایی که بابت پرونده سازی تو من، هم سلولی موقتم بابت عناد تو دو قبضه نابود شدیم.

بنده مجدد اعلام می‌کنم دل خوشی از اوضاع ندارم ولی اگر به بند ۲۴۱ پای من نرسیده بود، این ملعون قطعا تا الان نمی‌گذاشت نفس بکشم.

امید خانواده‌ی تو هم مثل پدر و مادر من شامل این فیض الهی بشن.

پ.ن: آماده فحاشی و اینکه چرا عکس دوهمراه دیگه رو هم زدم دارم، چون اولا در موردم خبر کذب کار کردن و اینکه دو گنداب مثل خودش کنارش هستند!

پ.ن ۲: امیدوارم یادت نرفته باشه با کمک نیروهای نفوذیت در همین داخل چه بلایی سر چند نفر از جمله من آوردی، الانم کنار دوستات خوش بگذره».

احمد پورنجاتی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ششم هم در کامنتی برای او نوشت: «تاریخ سیاست پدرسوخته، از این آشغال‌ها کم نداشته. تجربه‌شان را دارم. بی‌شرف‌های بی‌بته‌ی نسناس. چه جوان‌های احساساتی را بدبخت کرد این جعلق! تا سیه روی شود آن که در او غش باشد. هرچند که گفته‌اند که از جانور بی‌حیای هرزه باید پرهیز کرد و ترسید اما این‌ها رسواتر از این حرف‌ها هستند. بی‌خیال».

دویچه‌وله در سال ۹۵ درباره‌ی مهسا رجعتی و ۴ بازداشتی دیگر در آن مقطع نوشته بود که «برخی سایت‌های تندرو ادعا کرده‌اند این پنج نفر در ارتباط با فعالیت‌هایشان در کانال تلگرامی مربوط به وبسایت “آمدنیوز” بازداشت شده‌اند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا