خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار روحانی با خانواده شهیدان بقائی

رئیس جمهور روحانی همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور در منزل شهیدان علیرضا و محمدرضا بقائی، در فضایی صمیمی با پدر و مادر این شهیدان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین روحانی در این دیدار صمیمی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، کار بزرگی کرده و به گردن همه ما حق دارند، گفت: امروز سعادت نداشتیم به زیارت امام حسین(ع) مشرف شویم، اما به زیارت شما آمده ایم که فرزندانتان راه امام حسین(ع) را رفته اند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه همه افتخار ما ابا عبدالله الحسین(ع) است، گفت: وظیفه و رسالت همه ما تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است.

روحانی تأکید کرد: شهدا با ایمان راسخ خود در راه عقیده برای خدا رفتند و به بالاترین مقام رسیدند، آنان زنده اند و در پیشگاه خداوند روزی می خورند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا که چنین فرزندانی تربیت کرده و در راه خدا تقدیم کردند، مقام بسیار بالایی دارند، گفت: ان شاء الله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در این دیدار صمیمی پدر و مادر شهیدان بقائی به ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.

شهید علیرضا بقائی در سال ۶۲ در عملیات خیبر و شهید محمد رضا بقائی در سال ۶۴ در هورالعظیم به فیض شهادت نائل شدند.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حضور داشت، رئیس جمهوری با تقدیم لوح تقدیر از ایثار و فداکاری شهیدان تجلیل کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا