خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“دولت اسلامیت را در اسرائیل تشکیل ده”

یکی از مخاطبان انصاف نیوز در متنی با عنوان «نامه ای به رهبر داعش: دولت اسلامیت را در اسرائیل تشکیل ده ابوبکر بغدادی»، نوشت:

چند روز قبل رسانه ها تصویری را منتشر کردند که در آن تعداد زیادی از شهروندان رژیم اشغالگر فلسطین به تماشای بمباران غزه نشسته بودند.
در گوشه ی تصویر زن یهودی نشسته بود. موهایش به رنگ ریش های تو اما بلند تر و چشمانش شبیه چشمان تو بود. این زن مرا به یاد تو انداخت، نه به واسطه ی اینکه ریش های تو با موهای او هم رنگ است و نه به واسطه ی شباهت چشمانتان، بلکه به واسطه ی لبخندش. او تصویر کشته شدن، “عرب های سنی غزه” را که می دید، می خندید به شکلی که لبش تا بناگوشش کشیده می شد.
خنده این زن را که دیدم انگار یکی کنار گوشم گفت “به ریش ابوبکر بغدادی و تمام عرب های هم کیش او می خندد”.
خنده ی این زن را وقتی کنار خبر همکاری تو با رژیم اشغالگر فلسطین قرار دادم طرحی به ذهنم رسید که اگر بتوانی آن را عملی کنی به یک قهرمان تبدیل می شوی و بسیاری از هم کیشانت تو را به عنوان خلیفه تا ابد می پرستند.
با عملی کردن این پیشنهاد می توانی هم خلیفه شوی و هم دولت تشکیل دهی و هم بر نقطه ی استراتژیک دنیا مسلط شوی و هم افتخار شکست ارتش قدرتمندی را جایگزین ننگ ضعیف کشی کنی و هم ننگ همکاری با رژیم اشغالگر فلسطین را از دامن خود بشویی و هم مانع لبخند تحقیر آمیز یک زن به ریش تمام اعراب هم کیش و هم مسلکت شوی.
ابوبکر بغدادی!
بساطت را جمع کن و لشکرت را روانه ی اسراییل کن. الان فرصت مناسبی است که تو افتخار تشکیل دولت اسلامی در سرزمین های اشغالی را به نام خود ثبت کنی!
با استقرار دولت بغدادی در اسراییل می توانی محاسبات جهانی را تغییر دهی. به سرزمین های کفرآلود شرق و غرب دسترسی داشته باشی و این موقعیت به تو برای جهانی کردن مذهبت کمک می کند.
تا زمانی که چنین نکنی در ذهن ما همان عروسک خون آشام استکباری که بخشی از هدف آنان را محقق می کنی. اسرائیل در غزه اعراب را می کشد و تو در عراق و سوریه و تا زمانی که چنین نکنی تصویر آن زنی که مویش به رنگ ریش توست از ذهن ها بیرون نمی رود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا