خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاری سن ژرمن مسی را اخراج کرد ؛ سفر به عربستان برای لئو مسی دردسرساز شد

پاری سن ژرمن مسی را اخراج کرد تا ستاره آرژانتینی به دلیل سفر بدون اجازه به عربستان دو هفته از همراهی این تیم محروم شده و این سفر برای او گران تمام شود.

به گزارش انصاف ورزشی، روز دوشنبه و یک روز پس از شکست 3 بر 1 پی اس جی برابر لوریان که اختلاف در صدرجدول با مارسی را به 5 امتیاز کاهش داد و خطر از دست رفتن تنها جام باقی‌مانده برای پاریسی‌ها را افزایش داد، لئو مسی در حالی که باید در جلسه ریکاوری حضور می‌داشت در عربستان دیده شد.

حالا به نظر ‌می‌رسد این موضوع موجب خشم باشگاه پاریسی شده و مسی توسط این باشگاه از همراهی تیم تا دو هفته محروم شده است و 2 دیدار برابر تروا و آژاکسیو را از دست خواهد داد.

«ورزش سه» به نقل از رسانه RMC SPORT در این خصوص نوشت:

«مسی پس از سفر به عربستان سعودی بدون اجازه صریح روسای باشگاه به مدت دو هفته محروم شده است؛ پاری سن ژرمن این روند انضباطی را به دنبال تخلف/غیبت کارمندان باشگاه بدون هیچ مجوزی اعلام کرده و هیچ نظر دیگری از سوی باشگاه اعلام نخواهد شد.»

گفتنی است این سفر در راستای قرارداد مسی به عنوان سفیر عربستان انجام گرفته است؛ قراردادی که سالانه 30 میلیون یورو برای مسی درآمد به همراه دارد.

به هر روی پاری سن ژرمن مسی را اخراج کرد و هرچند که این اخراج به صورت موقت است اما حالا بیش از پیش مشخص است که مسی قهرمان جام جهانی 2022 به همراه آرژانتین در سال آینده در فرانسه توپ نخواهد زد و همه منتظر خواهند بود تا مقصد آینده‌ی مسی مشخص شود.

به احتمال بسیار زیاد یک تیم از میان بارسلونا اسپانیا، الهلال عربستان و اینتر میامی آمریکا مقصد این ستاره 36 ساله آرژانتینی در فصل آینده خواهد بود.

پاری سن ژرمن مسی را اخراج کرد ؛ سفر به عربستان برای لئو مسی دردسرساز شد
پاری سن ژرمن مسی را اخراج کرد ؛ سفر به عربستان برای لئو مسی دردسرساز شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا