خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افزایش دمای اغلب مناطق از ‌هفته آینده

آسمان استان تهران روز آینده نیمه‌ابری،‌ در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد خواهد بود؛ همچنین از روز شنبه هفته آینده دما در اغلب مناطق کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس  تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس‌ مرکزی، بارش پراکنده برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ در این راستا‌ تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی احتمال اختلال دارد.

امروز شدت بارش‌ها در جنوب‌شرق‌ سیستان و بلوچستان است؛ در سه روز آینده خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است ضمن آنکه دریای عمان نیز روز آینده و شنبه پیش‌رو مواج و طوفانی خواهد بود.

روز شنبه هفته آینده دما در اغلب مناطق کشور افزایش می‌یابد.

آسمان استان تهران روز آینده نیمه‌ابری،‌ در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد خواهد بود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 5 درجه و 3- درجه است؛ همچنین روز شنبه هفته آینده آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات روز پیش‌بینی می‌شود.

در 24 ساعت آینده استان‌های آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری با دمای 8 درجه زیر صفر، همدان با دمای 10 درجه زیر صفر و خراسان جنوبی با دمای 9 درجه زیر صفر سردترین استان‌های کشور و استان هرمزگان با دمای 24 درجه بالای صفر و استان بوشهر با دمای 18 درجه بالای صفر گرمترین استان‌های کشور خواهند بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا