خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اخطار ایمنی به مراکز ناایمن شهرستان پردیس

مراکز تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی طبق مصوبه کمیته ایمنی شهر پردیس، اخطار ایمنی می‌گیرند.

پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس‌ نوشت: «رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: برای مراکز تجاری شهر پردیس اخطار صادر شده است.

امیر ملأشور اظهار داشت: موارد ناایمن به این اماکن تذکر داده شده‌است و اگر مالکان این مراکز ناایمن اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام ندهند، پس از صدور اخطار و پایان مهلت رفع نقص، با اخذ مجوز از مراجع قانونی و قضایی، نسبت به پلمب آنها اقدام خواهد شد.

او گفت: وجود مشکلات تأسیسات برقی، سامانه‌های گرمایشی نامناسب، سازه‌های قابل اشتعال، مشکل تردد خودروهای اطفایی امدادی در هنگام بروز حادثه و نبود سیستم‌های کشف و اعلان حریق و شبکه‌های بارنده یا معیوب بودن آن، نبود خاموش‌کننده‌های دستی آتش‌نشانی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز از مواردی است که سبب دادن تذکر به این مراکز شده است.

ملأشور گفت: بازدید از اماکن در قالب طرح جامع به‌صورت دوره‌ای و به وسیله تیم واحد پیشگیری آتش‌نشانی پردیس انجام می‌شود.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: بازدیدها با هدف جلوگیری از حوادث آتش‌سوزی و خسارت‌های مالی و جانی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش در ۱۰ ماهه امسال حدود ۳۷۷ مورد عملیات آتش‌نشانی و امداد و نجات توسط آتش‌نشانان پردیس انجام شده‌است.

شهروندان گرامی جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر به واحد پیشگیری از حریق آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس واقع در طبقه دوم تالار شهر (میدان امام ره) مراجعه کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا