خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«۸۰ درصد حوادث فوتی ناشی از کار اردبیل در بخش ساختمان است»

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اعلام اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۵ هزار ۸۳۴ مورد بازرسی از کارگاه‌ها در سطح استان صورت گرفته، اظهار کرد بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی و پر خطر در اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اردبیل رسا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در گفتگو با اردبیل رسا با اعلام اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۵ هزار ۸۳۴ مورد بازرسی از کارگاه‌ها در سطح استان صورت گرفته، اظهار کرد: ۸۰ درصد حوادث فوتی ناشی از کار در ۶ ماهه نخست سال در بخش ساختمان بوده است و بازرسان کار استان باید بازرسی در کارگاه‌های ساختمانی را در اولویت قرار دهند.

بهروز رحیم زاده گفت: ۵۰ درصد از کل حوادث ناشی از کار نیز در بخش ساختمان‌ها به وقوع پیوسته است.

او در ادامه با اشاره به تعداد پرونده‌های سخت و زیان آور در نیمه‌ی اول سال جاری گفت: ۹۵۳ فقره بدوی و ۹۳ فقره تجدید نظر در ۳۶ جلسه کمیته بدوی و ۵ جلسه کمیته تجدید نظر رسیدگی شده است.

رحیم زاده افزود: اقدامات این اداره کل شامل بازرسی از کارگاه‌ها، ارائه آموزش و سایر پیگیری‌ها به تنهایی نمی‌تواند در پیشگیری از بروز حوادث ناشی از کار موثر باشد و لازم است کارفرمایان و کارگران و سایر دستگاه‌های وظیفه مدار نیز نسبت به رعایت اصول ایمنی کار تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا