خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان مناقشه فوتبالی ایران و عربستان؟!

یک عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که احتمال دارد مناقشه فوتبال ایران و عربستان نیز خاتمه یابد، تاکید کرد: من نمی‌توانم بگویم این اتفاق رخ می‌دهد اما اتفاقات خوبی در راه است. تاج برای بهبود روابط با AFC و کسب امتیاز از این کنفدراسیون فعال شده است.

به گزارش ایسنا محمود شیعی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که آیا شائبه بازی دوستانه ایران و عربستان صحت دارد، گفت: من این موضوع را در رسانه‌ها شنیدم و تاکنون هم مهدی تاج را ملاقات نکرده‌ام. تاج این روزها بسیار فعال است و فکر می‌کنم با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکراتی داشته است. احتمالا خبرهای خوبی از این صحبت‌ها خارج شود.

شیعی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد بعد از این مذاکرات، مناقشه فوتبال ایران و عربستان نیز خاتمه یابد، تاکید کرد: من نمی‌توانم بگویم این اتفاق رخ می‌دهد اما اتفاقات خوبی در راه است. تاج برای بهبود روابط با AFC و کسب امتیاز از این کنفدراسیون فعال شده است.

مدیرعامل پیکان درباره شایعه کناره‌گیری ویلموتس از هدایت تیم ملی در صورت پرداخت نشدن مطالباتش گفت: با شخصیتی که ویلموتس دارد، این کار را نمی‌کند. البته بازیکن معمولی هم می‌تواند در صورت دریافت نکردن مطالباتش کناره‌گیری کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا