خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ویدیوی سجاد غریبی که با موج واکنش منفی کاربران رو به رو شد

سایت وقت صبح نوشت: سجاد غریبی چهره پرحاشیه فضای مجازی که خودش را هالک ایرانی نامیده پس از یک سال دوری بار دیگر به شبکه های اجتماعی برگشته است.

البته او در همان روزهای ابتدایی مدعی شده که این بار متفاوت و جدی تر از گذشته بازگشته و قرار است در مسابقات بزرگی هم شرکت کند.

اما روند دوباره فعالیت‌های حاشیه‌ای این چهره در صفحه اینستاگرام اش گویای این موضوع است که او رفتار های نمایشی و جنجالی اش را ترک نکرده است.

در همین خصوص غریبی در ساعات گذشته ویدئویی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش‌های منفی کاربران مجازی مواجه شده است.

این ورزشکار خبرساز با نمایش فیلمی از خودش سعی دارد که قدرت و هیبت پوشالی اش را به رخ دنبال کنندگان خود بکشد، اما فضای نمایشی و غیر واقعی ویدئو برخلاف تصورات اش عمل کرده است.

شوک بزرگ سجاد غریبی؛ هالک ایرانی روی تخت بیمارستان

به گزارش وقت صبح، سجاد غریبی ورزشکار پرحاشیه فضای مجازی پس از وقفه ای طولانی بار دیگر با رفتارهای نمایشی‌اش به شبکه‌های اجتماعی برگشته است.

غریبی که سال گذشته از سوی برخی از ورزشکاران و فعالان مجازی به ورزشکاری فیک و فتوشاپی متهم شده بود در همان برهه از طرفداران اش تقاضا کرد که دیگر او را در اینستاگرام اش دنبال نکنند.

البته تصاویر منتشر شده غیرواقعی و دستکاری شده از سوی این ورزشکار در صفحه شخصی اش سبب شد که حتی مورد انتقاد و سرزنش شدید مربی‌اش قرار بگیرد.

اما حالا چند ماهی است که این جوان اهوازی با ادعاهای پر سر و صدایی به فضای مجازی برگشته و‌ مدعی شده که تصمیم دارد در مسابقات مهمی شرکت کند.

در همین رابطه ساعات گذشته غریبی با انتشار استوری عجیبی در صفحه شخصی اش نشان داده که بیمار شده و راهی بیمارستان شده است.

البته برخی از کاربران معتقدند او برای جلب توجه در نزد طرفداران اش این اقدام نمایشی را انجام داده است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا