خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتانیاهو: در لبنان و عراق طوفان به پا شده

بنیامین نتانیاهو می‌گوید: خاورمیانه با زلزله دیگری مواجه است، در لبنان و عراق طوفان به پا شده و همزمان ایران با سرعت در تمامی این مناطق پیش‌ می‌رود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دولت در حال کناره‌گیری رژیم صهیونیستی در بازدیدی که روز یکشنبه به همراه آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک اسرائیل و عمیکام نورکین، فرمانده یگان هوایی این رژیم از پایگاه هوایی بلماحیم داشت، با فرماندهان یگان‌های این پایگاه گفت‌وگو و از تجهیزات جنگی یگان هوایی اسرائیل بازدید کرد.

نتانیاهو در پایان این بازدید مدعی شد: در اینجا بهترین جوانان و بهترین زنان و مردانی را دیدم که شبانه روز هدایت جنگنده‌ها را برای مقابله با دشمنان‌مان یعنی ایران و نیروهای وابسته به آن در میدانی بسیار بزرگ بر عهده دارند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه باز هم مدعی شد: اگر جنگی بر ما تحمیل شود، ما قاطعانه در آن پیروز خواهیم شد، امروز در این پایگاه هوایی بهترین نیروها، بهترین تجهیزات و سلاح‌هایی که ضامن این پیروزی هستند را دیدم.

وی در ابتدای جلسه هفتگی کابینه خود نیز تنش‌ها در برخی کشورهای منطقه را یک زمین لرزه توصیف کرد و گفت: چالش‌های موجود لزوم تشکیل کابینه‌ای اسرائیلی را قوی‌تر می‌کند.

او در ادامه باز هم مدعی شد: خاورمیانه با زلزله دیگری مواجه است، در لبنان و عراق طوفان به پا شده و همزمان ایران با سرعت در تمامی این مناطق پیش‌ می‌رود.

وی افزود: می‌دانیم قدرتی که تاکنون به ما خدمت کرده باید در آینده تقویت شود، چالش‌های کنونی و نیز چالش‌هایی که در آینده نزدیک شکل می‌گیرند ما را بر آن می‌دارند تصمیمات دشواری بگیریم که لازمه آن وجود کابینه‌ای بادوام و قدرتمند است و از این منظر اهمیت پنهان تشکیل یک کابینه متحد، ملی و گسترده نمایان می‌شود.

نتانیاهو ادامه داد: این مساله‌ای سیاسی نبوده بلکه موضوعی ملی است، این امر یک مساله بسیار مهم امنیتی است و امیدوارم بتوانیم در راستای رسیدن به این هدف در چند روز آینده پیشرفتی به دست آوریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا