خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شعبون بی‌مخ پای زنان را به باشگاه ورزشی باز کرد

شعبان جعفری معروف به شعبون بی مخ از لات‌های مشهور دوران محمدرضا شاه در مصاحبه‌ای که در کتاب خاطراتش منتشر شده، می‌گوید اولین کسی است که علی رغم مخالفت‌ها، زنان را به باشگاه ورزشی راه داده است.

به گزارش انصاف نیوز، مسعود دیانی به نظر با زبانی کنایی در اینستاگرام نوشت: «صرفا جهت ثبت در تاریخ و دفاع از مظلوم خواستم یادآوری کنم افتخار راه دادن زنان به ورزشگاه‌ها از آن کسی نیست جز شعبان خان جعفری بزرگ که از دهه‌ها پیش ضرورت و اهمیت این کار را برای فرهنگ و هنر جامعه‌ی ایرانی درک کرده بود. شعبان جعفری دل در گرو رنگ آبی و تیم تاج نداشت اما تاج‌بخش واقعی او بود و صاحب تاج هماره خود را مدیون او می‌دانست. فراموشی نام و خدمت او در ورود زنان به ورزشگاه‌ها ظلم به تاریخ است‌. همین».

مثل اینکه شما اولین کسی بودید که زنها را به زورخانه راه دادید؟

اصلا این آخوندا با من مخالف سخت بودن که من چرا زنا رو راه میدم.

پس با اینکه با شما مخالفت میشد، زنها را به باشگاه راه می‌دادید؟

اصلا بیشتر زنا تو باشگاه ما میومدن. هم زنا هم هنرمندا. یه دفعه همین گوگوش با این ویگن با هم بودن دیگه! یه دفعه همین گوگوش با این ویگن، با هم قهر بودن. میخواستن اینا رو آشتی بدن نمیومدن جلو آشتی کنن. آوردمشون تو باشگاه بهشون گفتم: «اگه آشتی نکنین نه من نه شما!». یه شوخی باهاشون کردم حالا جاش نیس بگم. فرداش دیدم تو مجله‌ی جوانان عکس منو انداخته بود که دارم این دو تا رو آشتی میدم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا