خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در آخر هم می‌گوید دنبال نفوذ در اپوزیسیون بودیم»

حسین قاسمی، پژوهشگر حوزه‌های امنیتی و فرماندار شیراز در دولت احمدی نژاد، در یادداشت کوتاه تلگرامی با موضوع نفوذ در اپوزیسیون نوشت:

‏۱- شبکه نفوذی تحت عنوان منبع و نفوذی یک عده را بکار می‌گیرد. ‏بعد از ظرفیت آنها برای ضربه به نظام استفاده می‌کند. در آخر هم می‌گوید دنبال نفوذ در اپوزیسیون بودیم.
‏اما وقتی کیس‌های این شبکه نفوذی را بررسی می‌کنی،‌ مهم ترین کار آنها زدن نظام بوده. نفوذی باید برای نظام ثمر داشته باشد.

۲ و ۳- چند سال پیش مقام عالیرتبه نظام در جمع تعدادی از مدیران امنیتی فرمودند (منتشر نشده):

«من مواردی را اطلاع پیدا کردم که کسانی علیه جمهوری اسلامی با همه وجود تلاش می‌کردند، بخشی از […] گفته این آقا منبع ما هست.

من تعجب کردم از این ساده اندیشی، این منبع می‌تواند باشد؟ کسی که این طور دارد با اعماق و بنیادهای افکار جمهوری اسلامی مبارزه سازمان یافته می‌کند، سازماندهی شده است، از این طرف قضیه دچار فریب خوردگی شده، باید به کلی از این ساده اندیشی‌ها برکنار بود، باید با دشمن مثل دشمن و آن چنان که شایسته و حق دشمن است رفتار کرد.»

۴- کسانی که این روزها در حال تطهیر و تبلیغ اسراییل و فحاشی به جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین و یمن هستند را به عنوان نفوذی و منبع نمی‌توانید حفاظت و حراست کنید. متهم اصلی شما هستید نه این عناصر حقیر و بی مقدار.

‏سکوت نخواهم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا