خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش به رسانه‌ای کردن امتناع خبرنگار از گرفتن هدیه

اسفندیار عبداللهی رییس روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی با ارسال توضیحی به انصاف نیوز نوشت:

«اولین کنگره حزب جمهوریت ایران اسلامی در ساعت 14 روز پنجشنه 9 آبان با حضور شخصیت های سیاسی و مذهبی برگزار شد. پس از پایان پنل اول که عمومی بود، در بخش دوم برنامه اکثریت اعضای مجمع عمومی جمهوریت ایران اسلامی اساسنامه و مرامنامه حزب را تصویب کردند.

این همایش تشکیلاتی با حضور خبرگزاری‌ها برگزار شد که روابط عمومی حزب جموریت ایران اسلامی از همه‌ی اصحاب رسانه تشکر می‌کند. از جمله رسانه‌هایی که حضور داشتند سایت خبری تحلیلی انصاف نیوز بود؛ خبرنگار این رسانه در توییتی گفته یکی از اعضای حزب به او پیشنهاد وجه (هدیه) نموده ولی از پذیرش آن امنتاع کرده است. این خبرنگار گفته است حزب جمهوریت قصد داشت خبرنگاران را نمک‌گیر کند. اینجانب اسفندیار عبداللهی رییس روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی چنین ادعایی را تکذیب می‌کند. هیچ گونه پیشنهاد وجهی به هیچ خبرنگاری نشده است. در پایان از حضور اصحاب رسانه از جمله انصاف نیوز در کنگره اول حزب جمهوریت تشکر می‌کنیم».


بابک مجیدی خبرنگار انصاف نیوز، غروب پنجشنبه توییت کرده بود: بعد از اتمام جلسه حزب جمهوریت ایران اسلامی برای حضور و پوشش شماره کارت خواستند که یک وجهی ریخته شود که بنا به تصمیمی که در انصاف نیوز گرفتیم از دادن شماره کارت امتناع کردم.

سردبیر این سایت نیز درباره‌ی آن در توییتر نوشته است: پوشش خبری که ارزش خبری داشته باشد وظیفه‌ی ماست، کار ماست، خواست ماست؛ ۱. روابط عمومی‌های محترم! لطفا نکنید. ۲. خبرنگاران رسانه‌ها! نگیرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا