خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهران امروز مجرم شناخته شد

دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول نشریه های « تهران امروز»، « دنیای اقتصاد» و « عنوان» در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که هیات منصفه مطبوعات مدیر مسئول تهران امروز را مجرم شناخت اما مدیران مسئول دو نشریه دیگر مجرم شناخته نشدند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا، دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول نشریه های یاد شده در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پرونده مدیر مسئول نشریه تهران امروز با شکایت حمید بقایی و عباس امیری فر از مسئولان دولت دهم به اتهام افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شده بود.

هیات منصفه مطبوعات در عنوان اتهامی افترا متهم را مجرم ندانست اما در عنوان اتهامی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی متهم را مجرم شناخت اما مستحق تخفیف در مجازات دانست.

پرونده مدیر مسئول نشریه دنیای اقتصاد نیز با شکایت مدعی العموم و به اتهام افترا تشکیل شده بود که هیات منصفه مطبوعات متهم را در عنوان اتهامی یاد شده مجرم نشناخت.

در دادگاه امروز به پرونده مدیر مسوول نشریه «عنوان» با شکایت مدعی العموم و به اتهام استفاده ابزاری از تصاویر زنان رسیدگی شد که در این پرونده نیز هیات منصفه مطبوعات متهم را مجرم نشناخت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا