خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند کلمه با فرید حداد

سیدمهدی صدرالساداتی در یادداشتی تلگرامی نوشت:

فرید حداد پسر دکتر حداد به یکی از فعالان مجازی گفته است بخاطر حرفهای من پسرش در مدرسه کتک خورده است.

واقعیت این است که ناراحت شدم اما دوست دارم چند کلمه با آقای فرید حرف بزنم:

جناب آقای فرید! یک جامعه بدون نانوتکنولوژی یا ماهواره یا بدون علوم انسانی قوی میتواند تعادلش را حفظ کند اما با تبعیض و پسرفت در عدالت اجتماعی مثل گربه ای میشود که سبیلهایش را زده اند. ممکن است برای اینکه زمین نخورد هر لحظه به هر کس چنگ بزند.

بنده به عنوان کسی که حداقل دو مرتبه به پدرتان کورکورانه رای دادم، الان بهت زده و پشیمانم!

چون ایشان ساده ترین مسائل مربوط به عدالت آموزشی را نمیداند! نمیداند وقتی اغنیا و مسئولین بچه هایشان از بچه های مردم جدا شدند، همان طبقه ارباب و طبقه رعیت درست میشود!

چون پدر شما شانزده سال نماینده مجلس و حتی مدتی رییس مجلس بوده و در حوزه مسکن دست سوداگران را باز گذاشته ، در حوزه بانکهای خصوصی دست چپاولگران و در خصوصی سازی دست غارتگران و در گمرک دست قاچاقچیان… بودجه دست اینها بوده ، ناظر بر سیاستهای پولی و مالی همینها بودند و حالا که میخواهیم دو کلمه پاسخ دهد، با زبانی تلخ حاضر نیست.

سال ۹۶ اعتراضهایی صورت گرفت ، در قهدریجان ۶ نفر کشته شدند که یکی از آنها فقط سیزده سالش بود! مشکل اولشان دزدی آب توسط دولت بود و بیکاری … در دورود بیش از ده بانک به آتش کشیده شد، مشکلشان بیکاری وحشتناک و بی اعتنایی مسئولان بود! در حالیکه پدر شما با اعتبار انقلاب برای شما شغل جور کرد.

در سال ۹۷ با چشم خودم دیدم که اتباع کشورهای همسایه در خوزستان و ایلام و بوشهر و … در خرید خوراک ، ملک ، صف ویزیت دکتر، رزرو هتل در طبقه بالاتر قرار گرفتند و مردم کشور خودمان در کشور خودمان جلوی اتباع کویت و عراق و ترکیه تحقیر میشوند ، چون آنها دلار دارند و ما پولی داریم که ارزش چندانی ندارد .
این تبعیض ها و تحقیر شدن ها مثل شکست در انتخابات مجلس، یا در موشکی و هسته ای و علمی فناوری یا در برجام نیست! اینها تعادل جامعه را به هم میزند!

آنوقت جامعه نه فقط به پسر عزیز و بیگناه شما بلکه به پدر شما و لاریجانی و ولایتی و روحانی و من آخوند و پدرخانم من هم چنگ می اندازد! به علمای قم هم که در مقابل کاپیتالاسیون های جدید ساکتند چنگ می اندازد !

و وقتی چنگ می اندازد دیگر حق و باطل را نمیشناسد ، مجرم و غیر مجرم را نمیشناسد !

پس بیا و به پدر بگو بگوید اشتباه کردم ، کوتاهی کردم بجای اینکه بگوید خدمت کردم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا