خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال ورشکستگی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران؟!

کانال تلگرامی سلام نوشت: در این گزارش مسائل سیاسی و انتصاب‌های جناحی در این نهاد بررسی شده و نشان داده می‌شود که تغییرات سیاسی چگونه نقشه راه سازمان بازنشستگی را تغییر داده و از مسیر خود دور کرده است.

در سازمان بازنشستگی برنامه‌ای وجود ندارد که پایش شود؛ بخشی از این بی برنامگی متوجه مدیریت ارشد این مجموعه است. در واقع نه معاونت برنامه ریزی این سازمان و نه هیات مدیره این سازمان که اتفاقا معاون برنامه ریزی شهردار هم عضوی از آن است قیدی در این خصوص ندارند و متاسفانه حناچی شهردار تهران نیز حساسیت لازم را بخرج نمی‌دهد تا از زیر مجموعه خود، اجرا یا عدم اجرای برنامه فرضی برای آن سازمان را بازخواست کند.

در این حال باید برای شرایط و سرمایه‌های در گردش بازنشستگان در فشار این نهاد عمومی نگران بود، چون ادامه این روند سازمان متبوع را به سمت به بن بست و ورشکستگی می‌کشاند، در این بین سوالی که مطرح است این است که تغییرات سیاسی در راس یک نهاد عمومی تا چه میزان در عملکرد آن نهاد تاثیر گذار است؟

آیا با رفتن قالیباف نظامی و آمدن نجفی که صبغه ریاست بر سازمان برنامه را در کارنامه داشت، باید شاهد بی برنامگی در یک سازمان که نقش هلدینگ را بازی می‌کند بود؟

شورای شهر تهران تا چه حد بر بی برنامگی این سازمان ورود کرده یا می‌کند؟ هر چند این سازمان متعلق به معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران است، اما نقش معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری که اتفاقا هم اکنون هر دو معاونت را یک نفر مدیریت می‌کند و عضو هیات مدیره این سازمان هم هست، چیست؟ نقش شهردار تهران به عنوان نماینده یگ گروه ۷۰ هزار نفره و خانواده‌های آنان که قریب به ۳۰۰ هزار نفر را در بر می‌گیرد، چیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا