خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان همکاری زرینچه و استقلال؟!

جماران نوشت: استقلال بعد از شروع نه چندان خوب در ابتدای فصل و پشت سر گذاشتن برخی از حواشی این روزها حال و روز خوبی دارد و ایام به کام این تیم و هوادارانش است.

نتایج خوب استراماچونی با استقلال، فعلا کاستی های تیم را در سایه قرار داده اما مشکلات حل نشده و کماکان به قوت خود باقی مانده است.

در کنار مسائل مالی و نبود زمین تمرین مناسب در استقلال، بحث سرپرستی در این تیم همچنان مطرح است و جواد زرینچه که از چند ماه قبل به استقلال ملحق شده، نتوانسته انتظارات استقلال را برآورده کند.

آبی ها برای جبران جالی خالی یک مربی ایرانی و کسی که سابقه حضور در استقلال را داشته باشد و بتواند حواشی این تیم را همانند کریم باقری، جمع و جور کند، به سراغ جواد زرینچه رفتند که سال  به عنوان کاپیتان استقلال ایفای نقش کرده است.

بعد از گذشت چند ماه از آمدن زرینچه به استقلال، اکنون عملکرد او با انتقاداتی از سوی باشگاه و هواداران مواجه است. به خصوص بعد از ماجرای آب گرفتگی در زمین تمرین استقلال که زرینچه نتوانست در آن روز زمینی را برای تیمش تدارک ببیند، به رسانه ها گفته بود که نمی تواند پارو دستش بگیرد و آب زمین چمن را تخلیه کند.

در حالی این اظهارات از سوی زرینچه مطرح شد که در همان روز کالدرون سرمربی پرسپولیس با پارو آب زمین تمرین پرسپولیس را تخلیه کرد و یا در ماجرای درگیری های استراماچونی با داوران و پرخاش او در هفته های نخست لیگ برتر، زرینچه تلاشی برای آرام کردن سرمربی استقلال نداشت و باز هم عملکرد پرانتقادی را از خودش ارائه کرد.

جمیع این اتفاقات منجر به تصمیم باشگاه برای کنار گذاشتن زرینچه شده است اما برخی از هواداران این تیم معتقدند زرینچه می تواند با استعفای زودتر از موعد، با عزت و احترام از استقلال جدا شود و حاشیه ای برای پیشکسوت تیمشان به وجود نیاید.

باید دید زرینچه در روزهایی که استقلال روزهای خوبی را سپری می کند، این موضوع را چطور مدیریت می کند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا