خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش پسر حداد عادل به توییت پسر فتاح

/واکنش پسر حداد عادل به شایعات درباره‌ی مدرسه‌ی فرهنگ/

امیرحسین فتاح پسر، سید پرویز فتاح -رییس بنیاد مستعضفان- در توییتی مدعی شده بود ملک مدرسه‌ی آقای حداد متعلق به بنیاد مستضعفان است که سال‌هاست اجاره‌ای بابت آن پرداخت نشده است اما این توییت پس از مدتی حذف شد.

جنجال‌های بسیاری بر سر مدرسه‌ی فرهنگ متعلق به غلامعلی حداد عادل پس از این توییت به وجود آمد؛ اما تا به حال واکنشی رسمی به این ادعای امیرحسین فتاح داده نشده است؛ در این باره با فریدالدین حداد عادل تماس گرفتیم؛ او به انصاف نیوز می‌گوید، «فعلا در این باره اظهار نظری نمی‌کنم؛ هرچقدر با امیر حسین فتاح تماس گرفتیم؛ پاسخگو نبود. اما اصلا پسر 22 ساله‌ی آقای فتاح اطلاعات کاری پدرش را از کجا دارد؟»

فرید الدین حداد عادل، با بیان اینکه بهتر است در این زمینه ابتدا از آقای فتاح بپرسید، به انصاف نیوز گفت: «پدر یا پسر بهتر می‌توانند در این زمینه صحبت کنند. در ابتدا باید دید آن‌ها چه می‌گویند، پس از آن موضوع را پیگیری می‌کنیم، توضیح می‌دهیم و در خدمت شما هستیم.»

وی افزود: «اجازه بدهید در این زمینه به وقت مقتضی نظرمجتمع فرهنگی را اعلام می‌کنم؛ در حال حاضر صلاح نمی‌دانم دراین باره صحبت کنم. اما دوست دارم تا بدانم پسر 22 ساله‌ی آقای فتاح اطلاعات کاری پدرش را از کجا دارد؟ راست یا دروغ موضوع را اگر کنار بگذاریم آیا آقازاده‌ها می‌توانند اطلاعات کاری والدین خود را در اختیار داشته باشند و منتشر کنند؟

بگذارید ببینیم فعلا چه می‌شود؛ بهتر است چنین اموری در فضای رسانه‌ای مطرح نشود؛ به هر حال ما هم اقتضائات کاری خودمان را داریم و بسته به شرایط در فضای رسانه اظهار نظر می‌کنیم؛ اما پیگیر این مساله هستیم و علاقه‌مندیم توضیحات بیشتر آقای امیرحسین فتاح را هم بشنویم؛ اما هر چقدر با او تماس گرفتیم تلفن خود را جواب نداد.»

غلامعلی حداد عادل و همسرش طیبه ماهروزاده از بنیانگذاران دبیرستان‌های غیر انتفاعی فرهنگ پسران و دختران هستند. این دبیرستان‌ها مختص دانش آموزان علاقمند به رشته علوم انسانی است. در حال حاضر فریدالدین حداد عادل پسر غلامعلی حداد عادل مدیریت مدارس فرهنگ را برعهده دارد؛ او متولد سال 1352 است و دوران دبیرستان را در مدارس دولتی دانش قلهک و جلال آل احمد تجریش گذرانده است، در حالی که مدارس فرهنگ در سال 1371 تاسیس شدند. پیش از این برخی این برداشت را از صحبت‌های طیبه ماهروزاده در برنامه‌ای تلویزیونی کرده بودند که فریدالدین حدادعادل در مدرسه‌ی فرهنگ درس خوانده و دلیل تاسیس این مدرسه فرزند غلامعلی حداد عادل بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عزیز دلم، جناب فتاح جان، برادر گُلَم، مگر بچه شما هم ، در این مدرسه خاصِ ژن های برتر و بهتر درس نخواند؟ تازه همین پسر خودم با داشتن دکترایِ نانو تکنولوژی، توانسته در این مدرسه، علوم انسانیِ کشورمان را متحول سازد!!!؟ ببین جناب فتاح، خوب دقت کن برادر، پسرم دکترای نانو تکنولوژی دارد؟ چی چی دارد؟ دکترای نانو، ولی توانسته علومِ انسانیِ را فقط با ۲ میلیون تومان در ماه، در کشورمان دگرگون سازد ؟؟؟؟؟؟؟ می فهمی برادر، با دکترای نانو، علوم انسانی را ارتقاء بخشیدن به این سطوح، کاری است کارستان !!!!!!! بعد هم این خانه، که واقعا خوب هم نیست، به مکانی تبدیل گردد که برای نخستین بار در جهان، علوم انسانی نانو یی شود!!؟ این افتخاری است برای ملت و مملکت !! آخر این چه حرفی است شما در رسانه ملی میزنی، برادر؟؟؟ حالا اگر نو ه ات راه دادم به این مدرسه؟؟؟؟ برو حالا حالش رو ببر، براااااااااااااااادر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا