خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس صداوسیما: در حال بازشناسی فتنه‌های دشمن هستیم

عبدالعلی علی‌عسکری، رییس صداوسیما گفت:  در حال بازشناسی فتنه‌های دشمن هستیم و سعی می‌کنیم آن‌ها را خنثی کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران امروز در آیین افتتاح 205 پروژه و طرح فنی در سالن رضوان صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ما در روند یک جنگ اقتصادی هستیم. این جنگ در صورتی موثر است که جنگ رسانه‌ای آن‌ها در کشور تاثیر داشته و مقاومت مردم را تخریب کند. از این رو نقش مهم رسانه ملی مشخص می‌شود. ما نیز در حال بازشناسی فتنه‌های دشمن هستیم و سعی می‌کنیم آن‌ها را خنثی کنیم بر اساس راهبردهایی که رسانه‌ ملی در استان‌ها دارد تلاش می‌شود مقاومت کشور را بالا ببریم.

وی افزود: استان خراسان رضوی استانی فوق‌العاده از لحاظ جغرافیایی،اقلیمی،صنعت، معدن و کشاورزی است. همچنین از نظر دانشگاهی و حوزه علمیه مقام شامخی دارد و دارای برجستگی‌های زیادی است. وجود مضجع شریف امام رضا(ع) نیز این شهر را پر برکت کرده به طوری که سالانه میزبان ۳۰ میلیون زائر هستیم.

علی‌عسگری  افزود: مرکز صدا و سیما دارای استعداد فوق‌العاده‌ای است و ما تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم این استان دارای نیروهای فاخر و ارزشمندی است که می‌توانند در کشور تاثیرگذار باشند. امید داریم در تمامی بخش‌ها مانند مستند، فیلم، سریال و گفت‌وگو بتوانیم فعالانه در سطح استانی و ملی کار کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: علی‌رغم محدودیت‌ها در زمینه‌های زیر ساختی فعالیت‌های خوبی انجام شده و ان‌شالله این کار در زمینه‌های محتوایی نیز اتفاق بیفتد. همکاران عزیز ما در صدا و سیما خراسان هم در بعد استان هم ملی و هم جهانی فعالند و خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به آغاز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: امروزه موضوع انتظار بسیار مهم است. انقلاب اسلامی به دو دلیل وجود آقا اباعبدلله(ع) و شهادت جوانان و دیگر روحیه انقلابی بودن زنده است و ان‌شالله تلاش می‌کنیم تا زمینه‌های ظهور در این بستر فراهم شود.

علی‌عسگری افزود: آمریکایی‌ها پیش از همه از تفکر انقلابی، شیعه، امام، شهادت‌طلبانه و انتظار نگرانند چرا که امید به آینده را این عناصر افزایش می‌دهد و دشمن در صدد تخریب این عوامل است.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: در داستان برجام دشمنان بدعهدی کردند و می‌خواستند فقط ایران به تعهداتش عمل کند. ایران پس از یک سال شروع به کاهش تعهدات کرد که دیروز گام چهارم آن انجام شد و نیروگاه فردو آغاز به فعالیت کرد.

وی گفت: دشمن مارا تحریم می‌کند و به این تحریم‌ها ادامه می‌دهد اما ایران کشوری با توان تولیدی و سازندگی بالا و نیروهای متخصص است و در نتیجه تحریم‌ها باعث شکل‌گیری بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان و افزایش روند توسعه و رشد آن شده است که ان‌شالله بتوانیم از این تحریم‌ها استفاده کرده و آن‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام-در همین تلوزیون مرکز آذربایجان شرقی و….وقتی کلیک می کنیم اغلب نوحه ها شعرها پیش گفتارها ووو….به فارسی هست خوب جمعیت کثیری از مردم آذربایجان زبان ملی (مادری) خود را دوست دارند اینهمه شبکه سرتاسری گرانقیمت کشور به فارسیست همین را هم زیاد می بینید تازه وقتی هم که به ترکی اذری برنامه دارند مجریان بیچاره به جهت اینکه انگ نخورندآنقدر کلمات عربی وفارسی و انگلیسی قاطی می کنند که آدم کلافه می شود خوب نتیجه چی می شود هرکسی از فقیر و پروتمند می رود ماهواره می زند و….را نگاه می کنند آنوقت آمار می دهند ما مخاطب زیاد داریم شما هم خود را به تجاهل می زنید وباور می کنید پس اینهمه ماهواره بر بامها برای دکور است آقای محترم گاهی که نگاه پانیستی و تنگ نظرانه و احساسی نتیجه دلخواه دشمن را دارد زمان انقلاب یادم است شریف امامی می گفت مانگیم بی بی سی میگه ولی دیر متوجه شده بودند انصاف نیوز من از قدیم حزب اللهی واقعی بوده وهستم منتها از نوع آذربایجانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا