خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش گوگوش به نامش در سایت متعلق به وزارت ارشاد: مهم نیست!

گوگوش در واکنش به قرار گرفتن نامش در فهرست سینماگران در پایگاه تاریخ نگاری سینمای ایران متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بی‌بی‌سی گفت:

«اگر بخواهم صادقانه بگویم، برایم مهم نیست که من را به رسمیت بشناسند یا نه. مهم این است که مردم به من رسمیت بدهند که داده‌اند».

بی‌بی‌سی در این باره نوشت: «به تازگی پایگاه تاریخ نگاری سینمای ایران اطلاعات برخی بازیگران پیش از انقلاب از جمله فائقه آتشین (گوگوش) و بهروز وثوقی را در بخش انگلیسی این سایت ثبت و منتشر کرده که واکنش برانگیز شده است. برخی از رسانه های ایران این حرکت را به رسمیت شناختن گوگوش و بهروز وثوقی دانسته‌اند. روزنامه کیهان در ایران هم به تندی به این حرکت تاخته است».

کیهان نوشته بود:

«سازمان سینمایی در پایگاه تاریخ نگاری خود خواننده کاباره‌ای و معشوق‌اشرف پهلوی را به‌عنوان سینماگر شناسایی کرد. این سازمان در حالی فائقه آتشین مشهور به گوگوش و بهروز وثوقی و… را به‌عنوان اهالی سینما مطرح و نام آن‌ها را ترویج می‌کند که در کارنامه این افراد نقش مخرب فرهنگی و اخلاقی؛ کاملاً بدیهی و غیرقابل کتمان است. در حال حاضر خواننده کاباره‌ای بطور خاص علیه هویت و باور مردم ایران مشغول به فعالیت است و مدتی پیش به یکی از مقدسات اهانتی وقیحانه کرد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بسیاری ازبازیگرانی بودند که بارسنگین مسائل اخلاقیشان بیشتر از ازاین اشخاص بود ولی ماندند وبازی کردندند وبهدرجات بالای هنری هم مفتخرشدند…….

    2
    1
  2. من به خوب و بد ایشان کاری ندارم و روی سخنم با کیهانی هاست که به کلی منکر می شوند . در حالی که هر ایرانی – بزرگ سال و نوجوان – لااقل نام گوگوش و وثوق را به خوبی به خاطر دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا