خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«صلاحیت ۸ عضو حزب ندا تایید شده‌»

دبیر کل حزب ندای ایرانیان از تایید صلاحیت ۸ عضو این حزب خبر داد.

مجید فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حضور حزب متبوعش در انتخابات گفت: ما قطعا در این انتخابات شرکت می‌کنیم و از هم‌اکنون برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای حضور پرقدرت در انتخابات را داریم.

او افزود: ما اکنون شروع به شناسایی افراد نزدیک به تفکر اصلاح‌طلبی کردیم که بتوانیم از آن‌ها در انتخابات حمایت کنیم.

فراهانی درخصوص کاندیداهای تایید صلاحیت شده این حزب در کشور گفت: فقط ۲۰ کاندیدا به صورت رسمی از اعضای حزب ندای ایرانیان توانستند از شورای نگهبان صلاحیت بگیرند که ۸ نفر از آن‌ها از اعضای رسمی ندا و ۱۲ نفر دیگر از افراد همسو با این حزب هستند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این سوال که صحبت‌هایی مبنی بر موازی کاری ستاد «سما» با ستاد جوانان اصلاح‌طلب شورای عالی سیاست‌گذاری گفت: چنین صحبت‌هایی شیطنت رقیبان است و این ستاد هیچ‌گونه موازی‌کاری انجام نخواهد داد و فعالیت‌هایش کاملا زیر نظر شورای‌عالی اصلاح‌طلبان است؛ همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ستاد سیمرغ و ستاد پویش را در هماهنگی کامل با جریان اصلاحات تشکیل دادیم.

فراهانی در پایان درخصوص تجدیدنظر شورای نگهبان گفت: ما به هر حال امیدواریم زیرا امید بذر هویت ماست. ما به امید زنده‌ایم و باید این را درنظر بگیریم که شرایط فعلی ما نسبت به سال ۹۲ به چه میزان تغییر کرده که این امر با امید حاصل شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا