خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده العداله و النصر 15 فروردین 1402

پخش زنده العداله و النصر 15 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 22ام لیگ برتر عربستان از ساعت 22:30 به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فوتبال النصر عربستان که کریستیانو رونالدو مشهور را در این فصل و در انتقالی باورنکردنی به خدمت گرفته است، امشب و از ساعت 22:30 در چارچوب هفته 22ام لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، میهمان تیم العداله در شهر هفوف خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده العداله و النصر 15 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی العداله و النصر 15 فروردین 1402

پخش زنده العداله و النصر 15 فروردین 1402

تیم فوتبال النصر عربستان که در این فصل با قراردادی سرسام‌آور کریستیانو رونالدو را به عربستان آورده است در کورسی جذاب برای فتح لیگ برتر عربستان با الاتحاد است.

الهلال عربستان پرافتخارترین تیم فوتبال عربستان و البته آسیا در شرایطی که در آستانه پنجمین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا است و باید در فینال این مسابقات به میدان برود، حسابی قافیه را در لیگ داخلی به النصر و الاتحاد واگذار کرده است.

یاران رونالدو در حال حاضر با 49 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و 1 امتیاز از الاتحاد صدرنشین عقب هستند و در 5 بازی اخیر خود نیز 4 برد و 1 شکست را تجربه کرده‌اند.

اما تیم العداله از پایین دوم است و با کسب 17 امتیاز و حضور در رتبه پانزدهم جدول شانزده تیمی عربستان رقابت سختی برای فرار از سقوط دارد؛ العداله در 5 بازی اخیر 2 برد، 2 مساوی و 1 شکست داشته است و در بهترین فرم فصل خود به سر می‌برد.

گفتنی است رونالدو با 9 گل زده در جدول گلزنان ششم است و تا صدرجدول 6 گلی فاصله دارد که این بازی فرصت مناسبی برای گلزنی رونالدو به نظر می‌رسد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده دیدار النصر و العداله 15 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید؛ ضمن آنکه ساعاتی پس از پایان بازی از طریق همین لینک می‌توانید نظاره‌گر خلاصه بازی باشید.

پخش زنده العداله و النصر 15 فروردین 1402
پخش زنده العداله و النصر 15 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا