خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو نماینده‌ی زاهدان در یک قاب|حسن شمشادی

حسن شمشادی، خبرنگار صداوسیما، که چندی پیش با انتشار عکسی در اینستاگرام با واکنش‌های فراوانی روبرو شده بود، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «دو نماینده از یک شهر در یک قاب» نوشت:

یک: «علیم یارمحمدی»، نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: «۷۵ درصد مردم استان سیستان و بلوچستان فقر غذایی دارند، مردم روستاهای این استان آب سالم برای خوردن ندارند، نان ندارند و به لحاظ معیشت از هرنظر که فکر کنید در شرایط نامطلوبی قرار دارند. حتی در خود شهر زاهدان نیز بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر آب سالم لوله کشی ندارند و در خیلی از نقاط خود شهر نیز با تانکر آبرسانی می‌شود.

خب وقتی مردم این استان از نظر تامین مواد غذایی از امنیت کامل برخوردار نیستند، هیچ بعید نیست که مردم، رو به خوردن گوشت حیواناتی نظیر گربه و کلاغ بیاورند. حالا باز روستاهای بخش زابل نسبت به سایر روستاهای استان از وضعیت نسبتاً بهتری برخوردار هستند. برخی روستاهای جنوبی و حوالی چابهار و قصرقند وضعیتی به مراتب اسفبارتر از این دارند.»

دو : «حسینعلی شهریاری» نماینده زاهدان در تذکری در مجلس : «خبرنگار ناآگاه و مغرض صداوسیما در صفحه‌ی شخصی خود به مردم غیور و مرزدار سیستان توهین کرده و مردم را به علت فقر در ماه مبارک رمضان به حرام‌خواری متهم کرده است. از ریاست سازمان صداوسیما می‌خواهیم رسماً از مردم استان عذرخواهی کرده و با این خبرنگار هتاک برخورد کند.»

بک گراند : جناب شهریاری نماینده‌ای است که چندی پیش گفته بود: چه اشکالی دارد؛ وقتی که فردی در فقر بسر می‌برد و با دریافت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان زندگیش متحول می‌شود، کلیه اش را بفروشد !!!

پی نوشت : به نظر همه چیز گویا و مشخص است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا