خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تراکتور _ استقلال لغو شد ؛ برف سنگین تبریز مانع برگزاری بازی مهم هفته

سرانجام و پس از چند ساعت کشمکش، تراکتور _ استقلال لغو شد تا بارش سنگین برف در تبریز مانع برگزاری بزرگترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر حداقل برای امروز شود.

به گزارش انصاف ورزشی، بارش سنگین برف در شهر تبریز که از صبح امروز ادامه دارد از ساعاتی پیش زمزمه لغو دیدار مهم هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر ایران را ایجاد کرده بود که سرانجام با تصمیم مسئولین برگزاری این دیدار دست کم برای امروز لغو شده است و شاید فردا جمعه برگزار شود.

ساعاتی پیش ابتدا تصمیم گرفته شد بازی با یک ساعت تاخیر آغاز شود تا بلکه با کم شدن و یا قطع شدن شدت بارش برف این دیدار برگزار شود اما بارش برف در تبریز نه‌تنها کم نشد که بر شدت آن نیز افزوده شد تا برگزاری این دیدار عملا غیرممکن شود.

این دیدار مهم هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 1401_ 1402 قرار بود از ساعت 14:00 امروز پنجشنبه 15 دی 1401 در ورزشگاه خالی از تماشاگر و در بنیان دیزل برگزار شود.

گفتنی است تلاش‌ها از همین حالا برای آماده کردن شرایط برگزاری این دیدار با 24 ساعت تاخیر و در روز جمعه آغاز شده است؛ هرچند احتمال دارد در صورت ادامه بارش برف در تبریز، بنیان دیزل فردا نیز آماده برگزاری دیدار نباشد.

دو تیم استقلال و تراکتور در جدول به ترتیب در رده‌های دوم و نهم جدول با 27 و 19 امتیاز قرار گرفته‌اند؛ استقلال با ساپینتو اگر اختلافات داخلی اجازه دهد روند نسبتا مناسبی دارد هرچند گاها امتیازات عجیبی را از دست می‌دهد. تراکتور نیز با وجود آنکه قربان بردیف را به شکلی ناگهانی از دست و حالا با پاکو خمز سرمربی اسپانیایی کار را ادامه می‌دهد؛ در جدول شرایط آنچنان بدی ندارد و با رتبه سوم جدول تنها 5 امتیاز فاصله دارد.

به هر روی دیدار تراکتور _ استقلال لغو شد و حالا باید دید آیا این دیدار فردا برگزار خواهد شد یا به زمان دیگری موکول می‌شود؛ این دو تیم در جام حذفی نیز به‌زودی باید به مصاف هم بروند.

تراکتور _ استقلال لغو شد ؛ برف سنگین تبریز مانع برگزاری بازی مهم هفته
تراکتور _ استقلال لغو شد ؛ برف سنگین تبریز مانع برگزاری بازی مهم هفته

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا