خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رونالدو اولین پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؛ ردپای تیم ایتالیایی در میان است

ابرستاره پرتغالی رئال مادرید به طور جدی خواهان جدایی است.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو که به همراه تیم ملی کشورش روز گذشته از جام جهانی 2018 روسیه کنار رفت تا تمام فکر و ذهنش تعیین تکلیف برای ماندن یا رفتن از باشگاهش، رئال مادرید، باشد. CR7 رئالی‌ها تنها سه هفته دیگر زمان دارد تا وضعیت خود را در این باشگاه روشن کند و همین حالا باشگاه‌های مختلفی برای جذب او اعلام آمادگی کردند.

آخرین اخبار از رونالدو را امروز نشریه توتو اسپورت چاپ ایتالیا در مطلبی مفصل داد که شامل نکات و اخبار جالبی بود. این نشریه امروز اعلام کرد مرد سال فوتبال جهان به هیچ عنوان قصد ندارد از رقم مد نظر خود کوتاه بیاید و به اصطلاح تخفیفی برای فلورنتینو پرز قائل شود.

-577780

خورخه مندس وکیل سرشناس این بازیکن در آخرین مذاکرات خود با این باشگاه موفق شده 3 میلیون یورو پیشنهاد رئال را بالاتر ببرد اما پیشنهاد دستمزد 26.5 میلیون یورویی رئال مادرید فورا توسط خود بازیکن رد شد و به اطلاع خوزه آنخل سانچز دست راست پرز هم رسیده است. اما این روزنامه ایتالیایی در ادامه خبر خود از علاقه‌مندی یوونتوس ایتالیا به این بازیکن پرده برداشته است.

 

بیانکونری‌ها که در سال 2003 نیز با این بازیکن به توافق جدی رسیده بودند قرار بود مارچلو سالاس را به اسپورتینگ لیسبون بدهند تا رونالدو در ازای او راهی تورین شود. موضوعی که با مخالفت مهاجم شیلیایی کنسل شد و رونالدو راهی منچستر یونایتد شد. حالا به نظر می رسد قهرمان هفت سال اخیر سری آ ایتالیا به جذب او نزدیک شده است.

 

-511888

خانواده ثروتمند آنیلی برای گسترش برند تیمشان حاضر شده‌اند با همکاری سایر سهام‌داران شرکت خودروسازی فیات رقم مورد نظر رئال مادرید را پرداخت کنند تا ستاره دنیای فوتبال را به ایتالیا بکشاند. آنها ششمین خانواده بیلیونر ایتالیا هستند و ابایی از پرداخت رقم نجومی ندارند. توتو اسپورت رقم پیشنهادی یووه را 145 میلیون یورو و دستمزد پیشنهادی 30 میلیونی را تقدیم همتای اسپانیایی خود و همینطور خورخه مندس کرده‌اند.

-383733

به نظر می‌رسد لجبازی‌های فلورنتینو پرز با ستاره بد اخلاق رئال مادرید ادامه خواهد داشت و در نهایت شاهد یک اتفاق بزرگ در نقل و انتقالات کهکشانی‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا