خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«درباره‌ی قرارداد یاشار سلطانی مستندات کافی داریم»

مدیر سایت دانا در واکنش به اینکه یاشار سلطانی گزارش این سایت درباره‌ی قرارداد ماهانه ۳۰ میلیون تومانی اسکان نیوز با «اول مارکت» (زیرمجموعه‌ی شرکت همراه اول) را تکذیب کرده، گفت: اگر قوه قضاییه ما را بخواهد، ما توضیحات و مستندات خودمان را ارائه می‌دهیم. اگر یک مطلبی منتشر می‌شود، مستندات کافی برای آن وجود دارد.

سایت خبری تحلیلی دانا گزارشی را با عنوان «انعقاد قرارداد مالی_ رسانه‌ای میان شرکت زیرمجموعه‌ی آذری جهرمی با یاشار سلطانی/ حاتم‌بخشی از جیب بیت‌المال برای چهره دروغ‌پرداز اصلاح‌طلب» منتشر کرد.

این پایگاه در بخشی از این گزارش نوشته است: «اسناد منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد تفاهم‌نامه‌ی همکاری فرهنگی – رسانه‌ای یا به عبارت بهتر اخذ پول در ازای تبلیغات، بین سایت خبری اسکان نیوز  متعلق به یاشار سلطانی با شرکت اول مارکت به عنوان طرف دوم به منظور انجام خدمات رسانه‌ای امضا شده که طی آن شرکت اول مارکت موظف شده ماهیانه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال معادل ۳۰ میلیون تومان به طرف اول که همان یاشار سلطانی است پرداخت شود و این مبلغ نیز به حساب نماینده‌ی سایت اسکان نیوز وازیر شود. در پایان این تفاهم نامه نیز یاشار سلطانی به عنوان مسوول سایت خبری اسکان نیوز، این قرارداد را به امضا رسانده و تفاهم نامه را به مهر سایت اسکان نیوز ممهور کرده است.»

روزگذشته شنبه هم یاشار سلطانی در واکنش به این گزارش، در توییتی با تکذیب این قرارداد، خبر داده که از منتشرکنندگان این گزارش شکایت کرده است.

علی اصغر شفیعیان سردبیر انصاف نیوز در توییتر خود درباره‌ی توییت یاشار سلطانی نوشت: «بعد از گزارش‌های این دوستان درباره‌ی ماجرای لواسان، گزارشی تهیه کردیم که دیدید. حالا باید به صرف تکذیب درباره‌ی این موضوع جدید، قانع شد؟ بهتر است ببینیم طرف منتشر کننده‌ی این قرارداد چه حرفی دارد. یعنی کلا فتوشاپ بوده؟ یا واقعی است و نهایی نشده؟ یا با این رقم نهایی نشده؟»

مقداد ذکی‌زاده مدیر مسوول پایگاه خبری دانا درباره‌ی این موضوع به انصاف نیوز گفت: «نکته و حرفی درباره‌ی شکایت نداریم و دادگاه نتیجه را اعلام می‌کند. گزارشی را که باید منتشر می‌کردیم، انتشار دادیم. مطلبی را منتشر کردیم و ایشان توییتی زدند، من نمی‌دانم از چه کسی می‌خواهد شکایت کند؟ می‌خواهد از ما شکایت کند؟ ما حجم انبوهی از شکایت و شکایت‌ها را داریم و این یک مورد هم روی شکایت‌های دیگر.»

ذکی‌زاده درباره‌ی توییت تکذیب یاشار سلطانی هم گفت: «ایشان ادعا زیاد کرده‌اند. پیش از این هم، ادعاهایی درباره‌ی مجموعه‌ی ما داشت و من در رشته‌ توییتی پاسخ داده بودم. بنا ندارم به این دعوای خرده رسانه‌ای ورود کنم، مباحث ما کلان‌تر از این‌ها است و نیازی نیست به این مسایل ریز وارد شوم. اگر ایشان شکایتی دارند، شکایت خودشان را مطرح کنند. اگر قوه قضاییه ما را بخواهد، ما توضیحات و مستندات خودمان را ارائه می‌دهیم. اگر یک مطلبی منتشر می‌شود، مستندات کافی برای آن وجود دارد.»

خبرنگار انصاف نیوز برای انعکاس نظر یاشار سلطانی درباره‌ی این موضوع با او تماس گرفت ولی سلطانی در پاسخ گفت که با توجه به گزارش‌های قبلی این رسانه ترجیح می‌دهد توضیحی به آن ندهد. اشاره‌ی او احتمالا گزارش «لواسان: از ماجرای «خبرنگار روشنگر» تا ویلای علی‌عسگری» [لینک] است که به تازگی منتشر شده است. 

لواسان: از ماجرای «خبرنگار روشنگر» تا ویلای علی‌عسگری [+فیلم]

شخصی که در افشاگری‌های بانک سرمایه نامش به میان آمد: حاضرم مناظره کنم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا